Pagini

joi, 22 ianuarie 2015

I am Gabriel

Eu un film foarte frumos ,care l-am vazut de vreo2 3 ori ,e un film care se incadreaza la categoria de familie.Va recomand acest film deoarece aveti ce invata.

Intr-un mic orasel din Texas ,pe un drum apare instantaneu, un baietel chipes si frumos ce purta cu el un covoras,un cuplu l-a vazut si l-au luat cu ei sperand ca poate sa il ajute cu ceva.Dar totul e tocmai invers baietelul va ajuta locuitorii acestui orasel Promise,care avea cea mai mai mare nevoie deoarece ei in ultimi ani se confrunta cu seceta in aceste conditii ei erau in pragul disperarii.
Nimeni nu-l stie ,nu-l cunoaste ,i-ar cercetarile incep din zi in zi si mai mult in aflarea misterului ,iar seriful orasului Brody este din ce in ce mai determinat sa afle cine e acest baietel cu puterii supra naturale.
Atunci cand miracolele incep sa apara unul dupa altul,locuitorii incep a crede e el este salvatorul ce il asteptau.

Va invit si pe voi sa vizionati acest filmulet aici ce merita nota 10,eu am plans de cand a inceput filmul si chiar trezitor si in ziua de azi ,El mai poate face minuni dar din cauza necredintei noastre si pacatelor nu mai primim nimic...chiar merita vazut,e foarte emotionant si tot odata adevarat.


Cati dintre voi ati vazut acest film?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu