Pagini

miercuri, 9 decembrie 2015

Review-Benzi depilatoare Veet

Dragii mei cred ca ati citit articolul anterior despre comanda mea pe Aoro.ro ,daca nu puteti cauta in articolele precedente parerea mea despre acest site si despre produse.De aceasta data am ales sa vorbesc despre benzile depilatoare Veet ,comandate aici impreuna cu alte produse pe care le-am testat deja,dar despre celelalte am sa va vorbesc in alte articole. 
Veet

Va pot spune ca am fost placut surprinsa de ambalarea si livrarea lor.Sunt foarte multumita ,iar din partea mea au nota 10.Mai rar gasesti asemenea site-uri in care sa tina cont si de aceste lucruri.Benzile depilatoare Veet sunt foarte utile si usor de folosit.Decat sa dai o gramada de banii la saloane mai bine cumparati Veet si va faceti acasa atunci cand aveti chef si nimeni nu va deranjeaza.Pana sa cumpar aceste benzi obisnuiam sa-I cumpar de la Infinity la un pret de 35 lei (parca) si nu erau asa ca acestea.Aveau un miros urat si trebuia sa tragi cu putere pentru a se dezlipi.Pe cand aceste benzi sunt usor de folosit, le freci cateva secunde in palme apoi aplici pe zona unde doresti sa nu mai ai par.Au un miros placut si pe langa aceste benzi 12(pe o parte si pe alta) ve-ti primi in cutie o hartie cu insructiuni si 2 pliculete de servetele imbibate in ulei pentru epilat,pentru a indeparta resturile de ceara ramase.


.
Pentru a aplica banda trebuie sa puneti pe zona care o doriti,asa cum am spus si mai sus,apoi trageti in directia opusa firelor de par.Dupa folosirea acesteia puteti sa va stergeti cu un servetel pentru a indeparta ceara ramasa sau daca nu cu o crema cu efect calmant.Nu irita pielea.Nu doare ca celelalte benzi.Pentru asta au un plus din partea mea. Ceea ce nu mi-a placut si e ca nu smulge toate firele odata,pe portiunea care le-ai aplicat.Sa va dau un exemplu cam 6-7 fire din 10,dar o putem folosi si a dousa oara banda dupa care nu va mai smulge nimic.Am incercat toate variantele de epilat si chiar am fost multumita de rezultate ,dar in unele zone am fost dezamagita.Acestea sunt benzi depliatoare cu ceara rece pentru pielea normala si uscata. Insa am fost foarte multumita de acele servetele care sunt foarte bune,imbibate in ulei sau alcool special pentru epilat care au un miros foarte placut si nu mai lasa nici o urma de ceara pe piele.Lasa in urma un miros frumos de parfum si nu vei fi iritat sau cine stie ce bubite.Am fost si sunt in continuare foarte multumita de rezultatele date ,tinand cont ca am dat foarte putin pe ele doar 23 de lei si ma pot face aproape in toate zonele dorite.Partea si mai buna este ca nu ve-ti mai avea fire de par crescute sub piele .
Benzi depilatoare

Partea si mai buna este calitatea si usurinta de utilizare care stau la baza produselor Veet.Fie ca folositi o crema sau benzi din aceasta gama toate produsele sunt concepute pentru a lasa pielea frumoasa si fina chiar in confortul casei tale.Pentru zona fetei sunt benzi speciale care sunt concepute pentru acest scop,fiind ideale pentru mustata,barbie,sprancene . La Veet puteti gasi produse si pentru pielea sensibila.Deci nu va faceti griji in aceasta privinta.Rezultatul poate dura pana la 2-3 saptamani dupa epilare.Depinde cat de repede va creste parul. Alte persoane poate nu sunt chiar asa de multumite de ele,dar eu m-am impacat bine cu ele si chiar le voi folosi si de acum incolo.Din partea mea au unda verde si le recomand cu mare caldura. 




Voi ati folosit aceste benzi depilatoare ???Ce parere aveti despre ele.Astept comentariile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu