Pagini

duminică, 31 ianuarie 2016

Nume de bebelusi....

Dragilor cred ca multi dintre voi stiti ca sunt graviduta, iar acest lucru il asteptam de foarte mult timp,dar ma bucur tare mult pentru aceasta fiinta ce va veni pe lume in cateva luni.Ma bucur de fiecare clipa,fiecare moment care trece si mai ales abia astept sa-l pot tine in brate.Pot spune ca pana in prezent am avut o sarcina usoara fara stari de voma,greturi sau altceva ma rog la cel de Sus sa fie asa pana la capat iar bebele sa nu fie prea rautacios(asa ne dorim cu totii ,numai ca acest lucru nu prea se poate datorita colicilor care le da mare bataii de cap).

Mamici ,voi ati ales numele copilului sau nasa??eu as vrea sa il alegem noi,iar la lucrul acesta sunt tare nehotarata si de aceea apelez la voi sa imi dati cateva nume de copii si de baietei dar si de fetite.
Unele mamici stiu ca au anumite preferinte,vor ca numele sa fie cat mai religios ,din natura sau cat mai sofisticat dar ma gandesc daca ii pun un nume care el nu-l poate pronunta mai tarziu sau nu-l poate scrie corect oare cum e?Am intalnit multe cazuri si de aceea as vrea sa imi dati si voi cate un sfat.



Acum suntem un pic mai mari ,dar nu ne-am mai pozat o sa revin cu alte poze cu burtica,dar pana atunci astept comentariile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu