Pagini

vineri, 5 februarie 2016

Barbatii iubesc produsele Denim.

Nu mai e mult si se apropie Valentin's Day unde indragostitii de toate varstele isi vor oferi cadouri si multe surprize minunate.Nu-i asa ca asteptati si voi aceasta zi?Ce cadouri v-ati gandit sa le oferiti partenerilor vostri?Peste tot au aparut o multitudine de produse la oferta,ursuleti,seturi si multe altele dar nu in ultimul rand flori,care acestea sunt simbolul dragostei.In fiecare an am primit diferite cadouri fie ca au fost sau nu pe placul meu,gestul a contact foarte mult si pentru asta il iubesc foarte mult.Fie ca e Valentin's Day ,1 Martie sau 8 Martie mereu a fost atent cu mine si nu a uitat ca sa-mi cumpere macar o ciocolata,o floare sau un parfum.
Denim

Eu una abia astept sa vina aceasta zi deoarece i-am cumparat sotului de ceva timp un minunat set de la Denim si il tin ascuns de o perioada de timp. Stiu ca ii plac aceste arome si ca va fi super incantat. L-am gasit pe Aoro.ro la un pret foarte acceptabil si nu am stat prea mult pe ganduri si l-am achizitionat ,pentru ca nu vroiam sa pierd o asa oferta.Setul contine un deodorant spray,un after shave si o pereche de manusi touch screen,care sunt intr-o cutie foarte frumoasa.Aceste produse le-a mai avut dar nu in set,  de aceasta data va fi o frumoasa surpriza si mai mult ca sigur le va consuma pe ele dintre toate care le are.

Acest brand intotdeauna a avut produse de calitate,preturi avantajoase si a stiut cum sa combine aromele pentru a iesi ceva foarte placut si sa persiste cat mai mult timp.Si mie imi plac aceste produse(deo spray,gel de dus) si de multe ori as vrea sa ma dau ,dar si noi avem diferite branduri care au arome la fel de bune si persistente. 
After shave-ul Denim il va folosi dupa fiecare barbierit care ii va calma instantaneu pielea iritata si ii va oferi o senzatie de prospetime de lunga durata.Ca oricare barbat e pretentios mai ales cand vine vorba de ingrijirea personala si ii place sa fie cat mai aranjat si cat mai dichisit.Gelul de dus ,after shave-ul,deodorantul spray nu i-au lipsit in ultima vreme si colectia sa se va mari in curand cu o noua aroma.Deodorantele spray au un miros aparte si miros foarte frumos mult timp(dar pacat ca eu nu prea le mai suport acum ,din cauza sarcini).Manusile touch screen le poate folosi atat pentru smartphone cat si pentru tableta si toate dispozitivele cu touch.
Deodorantele spray au arome diferite si miros foarte frumos mult timp(dar pacat ca eu nu prea le mai suport acum ,din cauza sarcini).Manusile touch screen le poate folosi atat pentru smartphone cat si pentru tableta si toate dispozitivele cu touch.
Produse Denim



Eu am fost mai precauta din timp si mereu sunt pregatita cu un cadou acolo pus sus pentru zilele negre,acum sa vedem ce voi primi eu.Voi ce va doriti sa primiti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu