Pagini

miercuri, 24 februarie 2016

Spring SuperBlog2016

De mult timp asteptam aceasta perioada a inscrierilor si probelor ce vor urma.A trecut foarte repede timpul iar eu am fost foarte nerabdatoare deoarece eram invatata cu termen limita si nu stiam cum sa scriu mai repede.Competitia trecuta SuperBlog 2015 am fost Finalist si cu asta ma pot mandri dar din pacate nu am fost printre primi 50. Acum vreau sa ma tin tare si sa fiu si printre primi 50 chiar daca voi mai avea unele momente care imi va fi mai greu.Randul trecut aveam mari emotii ,probe cu note excelente unele putin mai proaste dar acesta e o competitie pentru bloggeri si uni sunt mai buni,au mai multa experienta si cuceresc foarte repede juriul cu articolele scrise.

As vrea sa va marturisesc ca in aceasta editie nu va mai fi doar un participant ci doi...da ati inteles bine eu voi da nastere unui mic superbloggeri care abia astept sa-l pot tine in brate si sa am grija de el.Cea mai frumoasa surpriza aceasta e.Inca nu va pot promite dar mi-as dori foarte mult sa ajung si la Gala ,acum depinde si de starea mea si perioada in care va fi.Imi doresc foarte mult sa va cunosc si sa schimba cateva cuvinte fata in fata si sa petrecem.Am vazut de la editiile anterioare poze cu voi totii cum ati petrecut si video ati fost cu totii minunati dar m-as fi bucurat si eu impreuna cu voi daca as fi fost prezenta.
Prin acest articol imi declar inscrierea la Spring SuperBlog si le doresc tuturor participantilor cat mai multe ideei si note foarte bune.

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Violeta! Ne bucuram sa te regasim din nou la start.
    Iti multumim pentru participare si iti dorim inspiratie si mult succes. Si felicitari pentru bebelus, sa fie intr-un ceas bun! :)

    RăspundețiȘtergere