Pagini

marți, 27 septembrie 2016

Balsam dupa ras- Gerovital Review

Sunt dator de ceva timp cu un review, dar cu toate treburile pe care le am pe cap am si uitat. Iar in seara asta am avut liber si as vrea sa va descriu in cateva randuri acest balsam de ras , de la Gerovital. 
De cand l-am primit si l-am desfacut pentru prima data am ramas uimit , pentru ca are un miros foarte placut iar atunci cand ma barbiersc imi lasa pielea fina si frumos mirositoare.



Gama Gerovital H3 Men este destinata barbatilor cu diferite produse de ingrijire. Nu de mult este aceasta gama(din cate stiu eu) , pentru ca sotia mea mai mereu achizitioneaza produse de la acest brand si nu a vazut pana in momentul de fata aceste produse.

De ce imi place acesta gama? 

  • pentru ca au parfumuri subtile,
  • pentru ca sunt usor de aplicat,
  • pentru ca nu costa o avere,
  • pentru ca sunt destinate sexului masculin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu