Pagini

luni, 19 septembrie 2016

Crema antirid Gerovital H3 Men

Acum o saptamana am primit o frumoasa comanda de la Farmec. Produsele comandate sunt destinate barbatilor care stiu ce vor. Iata ca acest brand a creeat o categorie destinata numai noua, unde putem gasi tot ce dorim. Incepand de la geluri de dus, creme si alte produse de calitate cu miros extraordinar si persistent. 

Astazi a fost o zi cam mohorata si am fost mai liber fata de alte zile care le aveam foarte incarcate. Programul pe care il am, nu prea imi permite sa stau prea mult timp pe net si de aceea in ultima perioada am fost cam absent. Am testat produsele de cand le-am primit. A fost o saptamana foarte placuta stiind ca am cateva produse de calitate. Nu vreau sa par rautacios , dar fata de alte produse pe care le utilizam si dadeam un pumn de bani acestea chiar sunt tare bune.

Crema antirid e concepută special pentru pielea bărbaților, si are o formulare ușoară și delicată, conţine o combinație complexă de principii active. M-am dat de cateva ori cu ea iar rezultate s-au cunoscut.  

Crema luptă împotriva semnelor vizibile ale îmbătrânirii, hidratează în profunzime, reduce adâncimea ridurilor fine, conferă fermitate și tonicitate pielii. 




Acidul Hialuronic hidratează tenul, diminuând pierderile transepidermale de apă.
Vitamina E limitează stresul oxidativ, protejând acidul hialuronic si fibrele de colagen şi elastină din piele.
Juvinity ȋntârzie îmbătrânirea metabolică şi a nucleului celulelor şi rebalansează resursele energetice ale pielii, revigorând replicarea celulară.
Complexul Sepilift de provenienţă botanică, conferă un efect lift marcant, îmbunătăţind fermitatea pielii şi corectând ridurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu