Pagini

sâmbătă, 16 mai 2015

Aceasta lanterna ...


Acum ceva timp v-am impartasit prima mea vizita pe Totalmag ,acum am zis daca tot l-am vizitat i-a sa fiu un pic mai atenta si sa-mi comanda ceva de care aveam nevoie de ceva vreme.O lanterna care mi-ar prinde bine si mi-ar fi de folos as avea mare nevoie.Deoarece eu locuiesc la curte iar sotul meu cu serviciul chiar mai intarzie cateodata si asa cu o lanterna mai ies pe afara ,mai vad care-i treaba apoi fuguta inauntru.Invelisul sau anodizat o protejeaza impotriva socurilor,prafului...Utilizand butonul de la caapatul manerului putem utiliza cu usurinta cele 5 moduri de iluminare High, Mid, Low, Stroboscop si SOS,care poate dura pana la 11 ore pana la scaderea semnificativa a intensitatii luminoase.


Aceasta lanterna un pic mai speciala la care am fost foarte atenta la detalii,spre exemplu o lanterna tactica TLN2 250lm 200m Li-ion,care poate produce un flux lumions pe o lungime de 200m si asa voi scapa cu frica si teama pe care o am de a iesi pe afara noaptea.Cu toate acestea nu pot spune ca o voi folosi numai eu chiar si sotului meu care ii va prinde foarte bine,sau chiar si atunci cand plecam in vacante ,excursii si tebuie sa pui in rucsac tot ce ai nevoie sau chiar ceia ce iti trebuie...

Nicioadata nu stii cand iti trebuie un asemenea obiect,tu o astfel de lanterna cum te descurci cu ea?

Atunci cand iti vei comanda o astfel de lanterna pachetul tau va include:
1 x lanterna
1 x incarcator pentru acumulator (220V)
1 x cutie transport
1 x snur incheietura

Multumesc tare mult Totalmag pentru produsul care l-am achizitionat cu draga inima si spre bucuria mea,am primit exact ce meritam...va recomand cu draga inima tuturor prietenilor,cunoscutilor si necunoscutilor,aveti produse pentru toate varstele si de aceia va iubesc si indragesc eu cel mai mult,ma bucur tare mult ca v-am gasit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu