Pagini

sâmbătă, 30 mai 2015

Cu SportGuru.ro sunt in forma mereu

De sport m-am apucat si de Guru am dat....nu prea pricep la compus poezioare dar iata ca sunt aici sa va impartasesc experienta mea cu produsele Guru.Nu de mult timp m-am gandit sa fac ceva sport,ca vreau sa fiu in forma sa scap de celulita si sa am un corp asa cum trebuie pentru la mare,ca doar e vara.De mult timp invidiez acele persoane care se mentin si au un corp de invidiat si mi-am pus ambitia sa fac si eu sport ...

Dar pentru acest lucru ar trebui sa scot ceva banuti din buzunar si un stil de viata cat mai sanatos.Pentru asta am inceput sa caut pas cu pas diferite retete de dieta si diferite site-uri pentru a-mi achizitiona un echipament alergare de la SportGuru.ro si chiar o bicicleta SportGuru.ro.Pentru inceput asta e tot ce am nevoie pe parcurs voi vedea daca merge totul bine si chiar le voi recomanda.


De SportGuru.nu am aflat inca de mult timp,am vazut la o prietena pe facebook care isi postase ceia ce si-a achizitionat de la ei,ca face antrenament zi de zi si isi cumpara de fiecare data echipamente si tot cei trebuie,chiar nu vrea sa piarda nimic si ca trupul ei sa fie ''perfect''.Si-a achizitionat o pereche de role ,care stie sa mearga inca de la varsta de 4 anisori ,au un design foarte placut si sunt prevazute cu tehnologie antivibratii...si multe altele,dar acum sa va spun ceia ce mi-am achizitionat si eu....






In primul rand aveam nevoie de un echipament alergare de la SportGuru.ro deoarece asa ma pot misca mai bine si corpul meu va fi mult mai ''liber''.Setul contine o pereche de colanti conceputi pentru nu a patrunde razele solare ,un tricou care beneficiaza de tehnologia DryLite ce pastreaza corpul uscat si ferit de umiditate si o sapca care este 100% din polyester.

In a-l doilea rand mi-am achizitionat si o bicicleta dama SportGuru.ro ,asa pot iesi afara ori de cate ori vreau si nu mai trebuie sa i-au masina sau alte mijloace de transport pentru a ma deplasa.Cu bicicleta in acelasi timp facem miscare ne simtim in forma  si daca mergem tot timpul cu bicicleta vom avea si un stil de viata mult mai sanatos.
Aceasta bicicleta de dama Devron Trekking Lady LT1.8 2015 are butuci Shimano Deore ,din aluminiu si cu schimbatoare Shimano.Ea poate fi utilizata imediat dupa asamblarea ei corespunzatoare si apoi pusa in functiune.
In concluzie recomand cu mare incredere SportGuru.ro,iar daca esti din Bucuresti aproape de Piata Alba Iulia si mai bine,pentru ca prin preaja ve-ti gasi showroom-ul de 250m patrati cu diferite articole sportive apartinand unor branduri de renume cu ar fi:Asics,Wilson,Adidas, Nordica  si multe altele.
 Pentru mai multe detalii:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu