Pagini

sâmbătă, 30 mai 2015

De ajutor intotdeauna

Cand vine vorba de papetarie si birotica intotdeauna toate institutiile ar trebui aprovizionate dinainte,dar cum acest lucru nu este prea important se lasa pe ultima suta de metri.Cu totii neglijam acest lucru,iar asta ar putea fi o invatare de minte.

In acest caz a fost si fosta mea colega din generala,care e educatoare la o gradinita,dar datorita preocuparilor ei cu serbarea,cu Ziua Copilului toate  hartiile de xerox au fost epuizate,deoarece avea sa le traga la xerox poezioarele ce urmeaza a le invata pentru serbarea sfarsitului de an.Dar numai bine ca i-am deschis ''capul'' si i-am spus sa intre pe Cornul Abundentei unde va gasi tot ce isi doreste la numai un click distanta si in numai 24 de ore coletul cu ceia ce ii trebuie va fi la domiciliu.

Pentru acesta fapta buna ma mandresc pana si in ziua de azi deoarece Andreea,are tot ce ii trebuie nu numai hartie de xerox,am vazut cand a primit comanda ca avea ditamai coletul curioasa cum sunt din fire am vrut sa vad si eu ce si cum...dosare,capsatoare,perforatoare ,capse,tus si multe altele ve-ti gasi aici pana si produse de curatenie,hartie igiena,odorizante,totul vei gasi aici numai daca iti doresti si ai nevoie aici vei gasi....si foarte multumita a fost,mi-a povestit ea cu mare entuziasm.


Cornul Abundentei sau CAB.ro mai pe scurt au produse de calitate,foarte bune si sunt foarte rapizi,dar totusi daca locuiesti in Craiova ai mai multa prioritate deoarece comanda ta va ajunge in numai 30 de minute,pe cand in tara va ajunge in 24 de h de la preluarea comenzi.Totusi daca intri si vrei sa dai o comanda nu uita sa te uiti si la materialele promotionale care le poti lua la super preturi...si asta nu e tot ,de 10 ani e impreuna cu noi si inca tu nu ai aflat ?

Atunci te invit si pe tine pe pagina de facebook sa dai like pagini Cornul Abundentei pentru a afla la timp toate promotiile si ofertele ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu