Pagini

marți, 23 iunie 2015

Cele mai bizare cadouri de nunta

Cand vine vorba de alegerea cadoului de nunta,e chiar foarte greu de decis...spre exemplu la mine la nunta rudele care au vrut sa-mi ofere un cadou mau intrebat ce imi trebuie....si asa am primit exact ce imi trebuia si imi folosesc nu sa le tin puse pe sifonier sau aruncate de colo colo.

Ei bine citeam acum cateva zile pe un site de stiri ce cadouri au primit mirii la nunta.Citez:
''Am primit o carte cu sfaturi despre relaţii pentru cuplurile de peste 50 de ani. Eu şi logodnicul meu împlinisem 30, respectiv 32 de ani” - SamanthaLovesJames, Weddingbee

„Am primit o carte despre cum poţi să-ţi converteşti soţia la o anumită religie. Mi-a oferit-o una dintre rudele mele” - Jaya, DISboards

„Unchiul meu ne-a cumpărat o carte despre cum poţi să treci peste divorţ” - whistledick, Reddit

„Am primit un pachet cu farfurii de hârtie” - pigletgirl, DISboards

„Am primit prosoape cu numele „Mary” inscripţionat pe ele. Nici măcar nu mă cheamă Mary şi numele meu nu începe cu litera „M” - Schatzie821, Weddingbee

„Am primit o cutie cu şuncă, multă şuncă” - Pupperoni, Weddingbee

„Până acum, cel mai ciudat cadou pe care l-am primit a fost un coş care conţinea un DVD cu filmul It’s a Wonderful Life (cel mai bun dar din coş), o bucată de pâine expirată şi un recipient cu sare” - luv2shop08, Weddingbee

„Cea mai bună prietenă a mea şi soţul ei au primit un „kit BDSM” de la o mătuşă de 65 de ani!” - pixiefatale, Weddingbee

„Am primit o sculptură cu o maimuţă mare din sticlă, de la prietenii soţului meu. Soţia unuia dintre ei şi-a cerut scuze şi a spus că putem returna cadou, dacă nu ne place” - jenangeles, Weddingbee

„Am primit câteva recipiente de mirodenii deja desfăcute” - FortForever, DISboards

„Soacra mea a fost lăsată la uşa casei noastre, chiar în ziua nunţii. Rudele ne-au spus că a venit rândul nostru să avem grijă de ea. Astfel, soacra a locuit cu noi timp de şase ani” - mrsheppo, DISboards

„Am primit o piatră colorată. O piatră colorată mare” - throwaway12870, Reddit



Preluat de pe :http://www.gandul.info/

Un comentariu:

  1. Noutati Taxa Auto in Romania. Taxa Auto de inmatriculare, http://calculator-taxa-auto.eu/taxa-auto-anaf/, Taxa Auto

    RăspundețiȘtergere