Pagini

marți, 1 martie 2016

Bjiuterii si nu numai la preturi foarte accesibile...

Nu stiu cum sa va spun dar in ultima perioada am inceput sa caut cat mai multe site-uri de haine,bijuterii si nu numai iar unul dintre ele mi-a atras atentia foarte mult.Si de aceea as vrea sa impartasesc si cu voi acest secret.Unele persoane chiar sunt inebunite dupa asa ceva si sunt cu primele oferte la zi ,dar unele dintre noi (asa cum sunt eu) mai rar cauta ceva pentru a fi si ea cat mai aranjata,cocheta ,eleganta...dar eu cred ca niciodata nu trebuie sa ne neglijam.

Nu cred ca nu este doamna sau domnisoara caruia sa nu-i placa un briz-briz atunci cand merge la o petrecere sau alt eveniment important.Eu cred ca nu trebuie numai atunci ,tot timpul eu imi pun la mana cate o bratara,ceas  sau chiar imi schimb cercei dupa imbracamintea care o am.Incerc sa asortez totul dupa cum imi place si de aceea magazinul online Born Pretty Store va aduce numai noutati,cu produse foarte bune si cu reduceri pe masura.De curand mi-am facut si eu comanda la ei iar cu aceasta ocazie am primit un cod de reducere care si voi il puteti folosi la plasarea comenzi.Acesta este WIKT10.

Aici mai puteti gasi produse de manichiura,tot felul de lacuri,stickere de make-up si nu numai.Dar va invit pe voi sa vizitati magazinul iar daca va place ceva nu ezitati sa faceti comanda si sa folosi codul de mai sus mentionat.
Cu numai 1.20$ iti poti lua 3 lacuri pentru o manichiura de invidiat,
Cu 1.49$ aceasta bratara,foarte frumoasa,
Acest set argintiu,care se aseamana foarte bine cu aurul il puteti achizitiona la 5.24$ 

Pentru par cu numai 1.59$

Eu zic ca merita sa achizitionati de aici si eu mi-am comandat si abia astept sa primesc comanda,sunt un pic cam nerabdatoare dar toate vor ajunge la timp.

Ce va place cel mai mult din produsele mentionate mai sus?

Un comentariu: