Pagini

duminică, 26 iunie 2016

O pompa de apa....e ceea ce caut.

Inca de acum cateva luni facem cautari online pentru diverse lucruri de gradina. Pot spune ca am achizitionat online atat produse de fashion cat si materiale de constructii si altele mai necesare. Mi se pare un lucru mult mai simplu , printr-un click poti avea acasa in cateva ore comanda si nu mai trebuie sa suporti caldura , aglomeratia si stresul de prin magazine.

 Am o gradina mare in care mi-am pus in fiecare an de toate incepand de la arpagic, salate, ridichi pana la dovleci de placinta si varza de toamna. Gradina mea e foarte bogata si pe tot timpul veri nu mai trebuie sa merg la piata sa ma aprovizionez, tot ce trebuie sa fac e sa merg in gradina si sa-mi iau ceea ce-mi trebuie. Dar pentru a avea o productie buna trebuie sa o udam la timp si sa avem grija si de ea, cu diferite tratamente , sa o prasim sa nu aibe iarba si ea te va rasplati pe masura. Mi-am aruncat un pic ochii pe un site de  hidrofoare, pompe, rezervoare si accesorii   unde preturile mi s-au parut destul de acceptabile fata de ceea ce am vazut prin piata. 

Noua ne trebuie o pompa de apa curata( acestea pot fi de mai multe feluri) pentru a o scufunda in fantana unde avem destul de multa apa, cam vreo 5m adancime. Iar aici am gasit destul de multe modele si preturi, dar pe ceea ce am pus eu ochii mi se pare destul de buna si foarte utila.


Caracteristici:


Putere: 1.1 kwDebit max: 3 mc/h
Adancimea maxima de aspiratie: 120 m
Inaltime maxima de refulare: 20 m
Tensiune: 220 V
Curent absorbit: 5.0 A
Rotatie minut: 2850
Temperatura maxima de lucru: 40C
Diametru refulare furtun: 3/4"
Diametru refulare filet: 1"
Diametru pompa: 10 cm
Lungime cablu: 10 m
Greutate bruta: 9.5 kg



Ce parere aveti de aceasta pompa cum vi se pare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu