Pagini

marți, 29 septembrie 2015

Atunci cand privim la TV...

In mod sigur toata lumea se uita le TV ,fie la stiri care sunt cele mai importante,fie la diferite emisiuni care ne trage in mod automat atentia.Sunt un fan al televiziunilor si de aceia ,spun ca imi place foarte mult sa ma uit la TV si o fac ori de cate ori am timp liber sau chiar seara inainte de culcare, umaresc  filme ,emisiuni sau chiar stiri.

Atunci cand ne uitam la TV ne putem uita din interes,curiozitate,placere sau pentru a ne relaxa.Iar pentru acesta as vrea sa le definim pe rand,din interes cand sunt stirile pentru a ma informa si a mai afla noutati,din toate domeniile si lucrurile care se intampla in tara si nu numai.Din placere atunci cand ma uit la o emisiune draga si din curiozitatela ceva ce este nou si ne atrage atentia.
Cand afara e vremea mohorata si nu avem ce face pe afara(eu locuiesc la casa),imi place sa ma uit la un film de comedie,cu draperiile trase mancand alune sau chiar sa gatesc la bucatarie auzind,si din cand in cand mai tragem cu ochiul la ceia ce se mai intampla.Seara cand intru in casa,dupa terminarea treburilor gospodaresti imi place sa privesc la o emisiune TV sau la ceva care imi atrage atentia,savurand prajitura care am facut-o sau un fruct proaspat cules gradina.
Atunci cand este un meci de fotbal,imi place sa fiu inconjurata de mai multi prieteni ,sotul fiind un microbist imi place sa ma pregatesc foarte minutios cu tot ce-mi trebuie,seminte,alune,popcorn,berea care nu trebuie sa lipseasca si neaparat trebuie sa fie rece,si nu in ultimul rand trebuie sa pregatesc prajituri care sunt pe placul familiei,iar de fiecare data trebuie sa fie pe placul oaspetilor.
De fiecare data in timpul liber atunci cand ma uit la TV,in functie de starea pe care o am aleg ceia ce vreau ca sa vizionez  film de comedie,groaza,dragoste, meci daca este sau chiar vreo emisiune care imi place si imi starneste curiozitatea si interesul asa cum am mai specificat.Cand sunt trista si nu ma simt bine ,imi place sa fac intuneric in camera tragand draperiile si la TV un film bun.Atunci cand fac curat aleg sa dau drumul la TV pe un post cu muzica dance si sa dau drumul tare.

De mult timp mi-am dorit o antena de la UPC si cum nu am stat prea mult pe ganduri mi-am facut un abonament la ei.Imi place UPC deoarece au o paleta larga de programe,emisiuni recomanda calitatea semnalului.UPC este televiziunea cu pachetele bine structurate,pe alesul tuturor,costul abonamentului ii recomanda

foarte mult fiind accesibil pentru fiecare.
De pe 18 septembrie au o promotie foarte avantajoasa si atractiva,iar acum aveti ocazia de a profita si a alege pentru dvs la un pret foarte bun,un pachet de televiziune foarte util pentru casa dvs.La abonarea pe 24 de luni ve-ti primi pe langa pachet si un cadou  de 50% reducere timp de 3luni + cadou ce consta sa fie intr-un pachet CINEMA , fie upgrade  gratuit la net de 500mpbs.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu