Pagini

miercuri, 23 septembrie 2015

Nivea Care Intesive Nourishment -review



 De curand dragii mei ,am primit 2 monstre spre testare,una fiind o mini crema de 10 ml Nivea obisnuita care intotdeauna mi-a placut mirosul persistent pe care l-a avut,si pielea moale pe care o face.In aceasta perioada fiind un pic cam ocupata cu treburile casnice,nu prea mi-am acordat prea mult timp mie...si in aceasta seara am reusit sa fac foarte multe lucruri.




Una dintre ele fiind testarea  monstre de  Nivea Care Intensive Nourishment aceasta fiind o creme pentru fata si corp,care hraneste piele fara a lasa o senzatie grasa.Noua creme contine cristale hidratante care se absorb repede in piele,oferind o senzatie usoara si timp de 24h hraneste intesiv pielea.

Cand am primit ''mini-coletul''nici nu stiam ce ma asteapta,iar minunea s-a produs atunci cand l-am deschis,pentru ca pe langa cremele care trebuiau sa fie testate am mai primit si o brosura pentru ingrijirea intregii familii.De aici iti poti alege crema/ cremele care ti se potrivesc in functie de tipul de ten,,pentru par,corp ,protectie solara dar sa nu uitam si de restul familiei care sunt la fel de importanti,pentru cei mici exista o multime de creme,dar si pentru barbatii care trebuie sa arate la fel de bine.



De aceia eu va recomand cu caldura sa folositi intotdeauna cremele Nivea care sunt cele mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu