Pagini

marți, 25 august 2015

Blogger pentru bloggeri

Incep acest articol prin a mentiona faptul ca nu intru zi de zi pe blogurile pe care le voi mentiona,dar intru de cel putin 3-4 ori pe saptamana sa citesc sau chiar sa comentez daca imi place ceva sau daca am ceva de obiectat.

Pot spune ca urmaresc diferite bloguri,culinare,de gradinarit,fashion,make-up dar sunt si bloguri unde pot gasi diferite lucruri de viata de unde poti invatacate ceva..Eu una citesc ceia ce imi place,caut pe zi ce trece orice imi trece prin gand si orice ma framanta.

Cu aceasta ocazie care ne-a dat-o Blogal Initiative prin faptul ca trebuie sa enumeram 5 bloguri pe care le citim,nu trebuie sa fie un top sau daca cel de la capatul listei nu este egal cu cel dinatai,totii bloggeri sunt la fel si nu exista nici o difrenta .

Pufina Vienelei
O citesc pe Vienela de ceva timp ,si imi place ceia ce face.Este o persoana calma care are rabdare cu tine si scrie lucruri de prin viata adunate,traite poate de ea insasi dar poate fi si mici povestioare inventate chiar asa de bine incat crezi ca totul este adevarat si trait.Are un mod placut de a scrie si de a crede.Imi place ca in ultima perioada se dedica animalelor si scrie diferite lucruri despre pisici sau chiar despre Bruno(catelul).Se dedica lor si are grija de ei.
Are vreo 5 bloguri cu diferite teme si nici nu stiu pe care sa-l citesc mai intai.Ma bucur ca stie cum sa-si ademeneasca cititorii si ori de cate ori am avut nevoie de ceva ,mi-a fost de ajutor si nu a dat inapoi.



Pe Cristina am ''cunoscut-o''tot in mediul online,unde pe pagina de facebook Caietul Cristinei ,blogul care-i poarta numele sunt diferite concursuri lunare dar si in timpul luni,unde puteti castiga diferite lucrusoare.Puteti invata diferite lucruri de la o persoana cu suflet bun,calma si rabdatoare,pana la un moment dat ca oricare om.Pot spune ca articolele pe care le scrie sunt scrise ca si cum ar vorbi cu tine,nu pare a fi o persoana fitoasa chiar daca unii o catalogheaza altfel.
Al 3 blog,care-l citesc este o poeta si tot odata o profesoara de la mine din judet(localitatea unde locuiesc) ,care scrie despre poezie,despre scoala si diferite evenimente care se desfasoara in cursul anului scolar si nu numai.Viju Cornelia este o persoana care se dedica meseriei si ii place tot ceia ce face.Sunt tare mandra ca inca mai sunt persoane pasionate de literatura si se dedica acestei.Pot spune ca mai sunt persoane cunoscute si au ajuns undeva sus dintr-o localitate din judetul Braila,datorita faptului ca se dedica pentru tot ceia ce face chiar daca uneori in viata mai sunt greutati,esecuri dar nu au dat inapoi si nu au abandonat meseria.
Acesta este un blog culinar de unde am ce invata.Va pot marturisi ca de multe ori atunci cand am ramas in pana de ideei aici am gasit solutia.La Bucataresele Vesele  retetele sunt enumerate in mai multe categori,sunt usor de preparat dar sunt si unele sofisticate.Fiecare isi alege ceia ce vrea sa prepare ,in functie de preferinte.Eu am preparat de aici vinete la borcan pentru iarna,pentru ca dispun de prea multe borcane si nu am lada frigorifica unde sa le congelez.Am intrat pe site si am inceput cautarile si am gasit exact ceia ce imi trebuia.Usor de facut si nici prea mult efort depus.Sunt multe retete pe care le puteti incerca si voi si sigur ve-ti fi multumiti.
Ultimul blog de pe aceasta lista si nu cel din urma,este...BeautyByJules este un blog foarte cunoscut datorita lucrurilor care le posteaza,machiaj ingrijire si nu numai .Putem invata si noi diferite trucuri ,dar si noutati despre diferite produse care ea inca le-a testat.Pe acest blog mai puteti citi locurile pe unde a mai fost ,cum se imbraca sau cum ar fi bine sa te imbraci ,frumusete si nu numai.

Sunt multe bloguri pe care le citesc,urmaresc ,si sa nu fiti tristi/triste ca nu va aflati inca pe aici, dar poate voi mai avea ocazia de a scrie inca odata si atunci poate va ve-ti bucura.
Va pup si va doresc o vara cat mai linistita si relaxanta.

7 comentarii: