Pagini

duminică, 16 august 2015

Jocuri ...pentru copii

Atunci cand ma plictisesc incerc sa-mi ocup timpul cu diferite chestii,spre exemplu in aceasta perioada cum pe afara a fost canicula si nici nu puteai respira am incercat sa trec peste aceasta.Iata si metoda mea: am intrat in casa am dat drumul la aer conditionat,ventilator sau ce aveti voi pe la indemana si intru pe internet,nu stau prea mult pe ganduri si incerc sa-mi gasesc un joc care sa ma atrag,dar cum acesetea se gasesc peste tot acum cautat jocuri noi logice cu labirinturi care imi plac la nebunie si tot odata punem si capul la treaba.


Aici puteti gasi jocuri pentru toate varstele si pentru noi totii.Chiar daca cateodata mai dam in mintea copiilor mai trebuie sa ne jucam sau sa ne relaxam intr-un fel.Poate ca mai sunt si alte modalitati dar aceasta nu pare a fi una deloc costisitoare,mai ales daca aveti conexiune la internet si timp liber.

Un alt joc care mai mi-a atras atentia este jocurile elsei unde vom  facem ''treburile'' gospodaresti,make-up,spa si multe altele.Aceste timp de joc pare a fi potrivit mai mult celor mici care ar trebui sa invete de pe acum ce ar trebui sa fac.Nu pot spune ca ei nu sunt invatati de parinti dar de la aceste jocuri li se dezvolta mai bine mentalitatea si gandesc altfel.


Voua ce tipuri de jocuri va plac din acest site?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu