Pagini

joi, 20 august 2015

Leapsa Liebster

Imi plac tare mult provocarile si am vazut la mai multe persoane cum ar raspunde la un mic chestionar,iar la urma sa mentioneze cateva persoane care sa raspunda si ele.Eu am vazut acest chestionar la DorinaDanila.com si am zis sa raspund si eu la el.

Regulamentul acestui joc:

  • Raspunde la toate intrebarile primite
  • Mentioneaza 5-6 bloguri care sa raspunda acestui chestionar
  • Multumeste-i persoanei care te-a mentionat printru link catre blogul ei,in postarea ta

Intrebarile la care trebuie sa raspundeti sunt:


1. De ce ai început să scrii pe blog?
2. Ce beneficii ai obținut până acum din activitatea de blogging?
3. Care ar fi motivul pentru care ai renunța să scrii pe blog?
4. Ce bloguri din România urmărești?
5. Ce activitate te relaxează cel mai mult?
6. Dacă ai putea pleca acum undeva, unde ar fi acel loc?
7. Unde n-ai vrea să călătorești niciodată? De ce?
8. Dacă ai putea invita pe oricine la o cafea, pe cine ai invita?
9. Ce-ți place la blogul meu?
10. Ce nu-ți place la blogul meu?
11. Care e citatul care se potriveşte cu viaţa ta actuală?


1. De ce ai început să scrii pe blog?
Pe blog am inceput sa scriu acum ceva timp,dar nefiind pasionata si necunoscand prea bine acesti termeni in blogosfera am renuntat.Dar dupa o perioada am revenit deoarece vedeam tot timpul la persoane cunoscute cum ca ar avea ceva castiguri de pe urma lui,si usor usor m-am decis sa ma tin de el si sa scriu tot timpul.

2. Ce beneficii ai obținut până acum din activitatea de blogging?
In primul rand am cunoscut persoane noi,bloguri pe care le urmaresc cu drag.Iar cand vine vorba de benefici sunt chiar multumita, tinand cont ca nu prea am  scris tot timpul pe blog.

3.Care ar fi motivul pentru care ai renunța să scrii pe blog?
Pana acum nu am intampinat astfel de probleme,dar daca ar fi ceva care m-ar face sa renunt sa scriu pe blog ar fi motivele personalel,care sunt intr-o situatie foarte delicata.

4. Ce bloguri din România urmărești?
In primul rand imi place tare mult si urmaresc cu drag inima blogurile Vienelei, Caietul Cristinei si multe altele care acum nu prea imi vin in minte.

5. Ce activitate te relaxează cel mai mult?
Activitatea care ma relaxeaza cel mai mult sunt plimbarile in aer liber,pe o bancuta la iarba verde,de mult visez la aceste momente de relaxare ,dar se pare ca soarele a plecat de pe strada mea si cam greu va aparea...

6. Dacă ai putea pleca acum undeva, unde ar fi acel loc?
Daca ar fi sa plec,as pleca departe de lumea rea care imi vrea raul si se bucura pentru ceia ce mi se intampla.As pleca intr-o tara linistita unde sa-mi incep o noua viata lipsita de griji si de probleme.

7. Unde n-ai vrea să călătorești niciodată? De ce?
Nu stiu daca ar exista astfel de locuri.Eu sunt o fire care imi place sa cunosc cat mai multe zone,fie ca sunt periculoase si  pline de aventuri,imi place sa ma duc sa incerc .

8. Dacă ai putea invita pe oricine la o cafea, pe cine ai invita?
Nu beau cafea.Dar daca ar fi sa ies in oras la un suc nici nu m-am gandit pe cine as putea invita,ca nu m-am gandit la acest lucru.

9. Ce-ți place la blogul meu?
Imi place cel mai mult scrisul cu conturul negru de la numele blogului.

 10. Ce nu-ți place la blogul meu?
Nu am gasit arhiva,si lunile in care poti gasi diferite articole.

11. Care e citatul care se potriveşte cu viaţa ta actuală?
In acest moment imi trec foarte multe prin cap,fiind intr-o situatie un pic mai dificila nu stiu cate s-ar potrivi dar totusi un citat ar fi ''ulciorul nu merge de multe ori la apa'' sau ''cred in a doua sansa,dar nu toata lumea o merita''.


Nominalizez blogurile :Happily Ever After, Vienela,Caietul Cristinei dar nu in ultimul rand invit toti bloggeri care vor sa raspunda acestui mic chestionar,dar cu rugamintea de a-mi lasa si mie link-ul intr-un comentariu.

3 comentarii:

  1. Mulțumesc pentru răspunsuri. Mă bucur că ți-a plăcut logo-ul meu, e desenat de fiica mea. Nu-i așa că e talentată?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da foarte frumos a iesit,trebuie sa ai talent si sa cunosti totii termeni,pentru a iesi asa ceva.

      Ștergere
  2. Multumesc frumos pentru recomandare! Voi incerca sa raspund intrebarilor tale in zilele urmatoare. Deocamdata inca mai incerc sa ma reacomodez cu scrisul, dupa o vacanta de doua saptamani. :)))

    RăspundețiȘtergere