Pagini

vineri, 20 mai 2016

Camasi de la StarShinerS

Mi-au placut camasile de cand ma stiu. La scoala le purtam de nevoie pentru ca aveam uniforma. Tin minte ca aveam una in carouri pe care o adoram foarte mult dar nu ne lasa decat cu culoarea alba, iar cate odata mai incalcam regulamentul si purtam ce vroiam.


Acum dupa terminarea scolii parca as da timpul inapoi, sa mai port acele camasi si sa traiesc acele clipe cat mai mult. Dar cum acest lucru nu se poate nu ramane decat sa ne aducem aminte cu mare drag de acele vremuri, iar camasile le putem purta oriunde, nu numai la scoala. Dupa parerea mea o persoana atunci cand poarta o camasa cat mai frumoasa, este pregatita sa mearga la comisii, sedinte sau alte evenimnte mai importante. Am si eu cateva camasi, dar care le port mai mult la iesirea prin oras pentru ca mi se par mult mai lejere si confortabile.


In primul rand atunci cand ne achizitionam o camasa ar trebui sa tinem cont de model, culoare, material si pret. Chiar daca pare un obiect vestimentar foarte scump acesta il putem avea mult timp pentru ca moda va ramane la acestea. Numai ca modelele vor aparea tot timpul si noi vom ramane cu acel model. E de preferat un model cat mai simplu, care il putem asorta la mai multe tinute. Eu spre exemplu am aceasta camasa cred ca de vreo doi ani, am purtat-o si la pantaloni scurti (asa cum e aici) la pantaloni lungi cu pantofi si chiar la fusta. Am incercat toate posibilitatile, numai ca varianta care mi-a placut cel mai mult a fost aceasta. De culoare nu pot spune prea multe, prima data nu prea mi-a placut, dar acum o port mai tot timpul. Am mers de vreo cateva ori cu ea la controale pentru ca nu mai aveam bluzite pentru burtica mea, iar aceasta a fost ok. Iar acum daca s-a incalzit afara trebuie sa schimbam camasile in fiecare zi.
Eu am gasit site-ul potrivit cu multe camasi de dama si modele si cred ca si voi il stiti, e vorba de StarShinerS. Aici putem gasi multe categorii de haine spre exemplu: pantaloni, colanti, topuri, tricouri si acum ca se apropie vara  bineinteles si costume de baie . Multe produse frumoase puteti gasi aici. Mie mi-au facut multe produse cu ochiul si le-am trecut in whislist, poate pe viitor le voi avea si nu voi mai sta cu gandul la ele.
Am vazut pe site acum camasi cu modele la spate, culori cat mai vesele si modele cat mai atractive. Eu daca as avea posibilitati mi-as lua modelele dorite si nu as mai sta pe ganduri. Dar daca sunt abonata la ei primesc tot timpul noutatile si ofertele pe e-mail si atunci mai profit si eu de ocazie. E bine pentru ca te mai scapa de cativa banutii in plus, mai ales atunci cand vine vorba de moda si tot timpul visam numai haine.

StarShinerS este un site foarte cunoscut unde am vazut ca si vedetele isi achizitioneaza haine de aici. Produsele sunt de foarte buna calitate, rezistente si impecabile. Ambalate cu foarte mare grija pentru a ajunge la clientii care stiu ce vor. Costul transportului nu e foarte mult, aici depinde de valoare comenzii cu cat comanda e mai mare cu atat transportul e mai mic. Coletele se pot expedia si in afara tarii, numai ca se percepe o taxa de livrare diferita la fiecare tara. Te incurajez si pe tine sa achizitionezi produse romanesti de la branduri de renume StarShinerS, LaDonna, Ana Radu, Occasion, PrettyGirl. Toate hainele de pe acest site se adreseaza tuturor doamnelor si domnisoarelor dar si viitoarelor mamici. Din pasiune iau viata cele mai frumoase colectii.


In concluzie eu cred ca a purta o tinuta de buna calitate e foarte importanta. Chiar daca dam ceva mai mult pe ea dar se merita. Voi de ce parere sunteti ?

6 comentarii: