Pagini

marți, 3 mai 2016

Crema hidratanta Gerovital Plant -review

Hristos a Inviat! nu am mai scris de ceva timp pe blog ,dar asta nu inseamna ca nu v-am urmarit sau ca nu v-am mai lasat cate un comentariu ici colo. Astazi as vrea sa va prezint ce am primit eu de la Farmec acum ceva timp (dar din cauza timpului nu am reusit sa postez review-urile),mai exact din noua gama Gerovital Plant,care a fost lansata acum ceva timp.

In aceasta gama se gasesc produse cosmetice pentru ingrijirea tenului (lapte demachiant hidratant, loțiune tonică antioxidantă, apă micelară hidratantă, cremă microdermabraziune, cremă hidratantă, cremă antirid revitalizantă SPF10, cremă fermitate contur ochi, buze, cremă nutritivă multivitamine) ,de corp (cremă restructurantă antivergeturi, cremă termică anticelulitică) si nu in ultimul rand pentru par (șampon si balsam hidratant). Aceste produse sunt destinate persoanelor de peste 25 de ani.
Ingredientul de baza din fiecare produs este uleiul organic din flori de mac. Avantajul acestora este de a proteja tenul de factorii din mediul extern. Odata cu schimbarile climatice tot mai multe persoane sunt alergice ,iar uleiul din flori de mac are efect calmant si de protectie.

Aceasta crema hidratanta  are 50 de ml si este destinata tenului normal si mixt. Produsele pe care le-am primit le-am daruit cu ocazia Floriilor (eu nu am tenul alergic si deshidratat iar pe langa acest lucru ,eu am alte produse tot din aceasta gama cu care ma impac bine) si testate zi de zi. Iar impresiile despre acestea au venit imediat dupa testare,care au inceput sa le utilizeze inca de cand le-a primit si acum va vorbesc si voua despre ele.

Mod de utilizare : crema hidratanta Gerovital Plant se aplica pe pilea gatului si a fetei, dimineata după demachierea cu lapte demachiant hidratant şi tonifierea corespunzătoare a tenului cu loțiune tonică antioxidantă.
Acesta crema este destinata femeilor cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani,fiind bogata in ingrediente naturale ,fara parabeni. Cu o textura bogata, onctuoasa, crema patrunde repede in piele, fiind usor absorbita. Crema hidrateaza profund, cu rezultate destul de rapide, pielea fiind mai moale, mai catifelata si mai neteda. Se aplica usor si este absorbita repede, lasandu-ti o senzatie de prospetime placuta.Plus de asta mirosul placut , natural si raportul atragator calitate-pret o recomanda.
Actiune:
Aquaxylul restabilește echilibrul hidric al pielii prin refacerea rezervelor de apă și diminuarea pierderilor transepidermale. 
Ceramidyl-Omega, prin refacerea funcţiei de barieră a pielii, contribuie la restabilirea acestui echilibru, pielea devenind mai hidratată, mai elastică, mai tonică. 
Uleiul organic din Flori de Mac este ingredientul ideal în tratamentul cosmetic al tenurilor deshidratate şi expuse stresului factorilor de mediu, prevenind deshidratarea, iritarea, apariția ridurilor și îmbătrânirea prematură a pielii. 
Uleiurile naturale de Jojoba şi Squalan hrănesc şi regenerează pielea, asigurând protecţie întreaga zi.


Preturile sunt mai mult decat accesibile iar produsele se pot comanda usor de aici sau bine inteles le puteti gasi in magazine(eu deja le-am vazut).Cum vi se pare intreaga gama?voi ati inceput sa folositi aceste produse?

Un comentariu:

  1. Sunt foarte bune produsele de la Farmec si cel mai importamt este ca nu contine parabeni !

    RăspundețiȘtergere