Pagini

marți, 17 mai 2016

Gazduirea web-necesara oricui

De vreo doua trei saptamani ma tot chinui sa ma mut ''in casa noua'' numai ca nu am reusit ,asta datorita faptului ca nu pot sa platesc platesc cu contul paypal, iar pana la banca imi este tare greu.Am vazut ca majoritatea bloggeritelor care le cunosc sunt pe domeniu lor si sunt foarte multumite.Chiar daca in fiecare an ar trebui sa plateasca o suma pentru gazduirea web acest lucru nu le-a impiedicat pentru ca banii ii pot scoate imediat (poate si mai mult) si nu se cunoaste.

Eu am blogul de vreo 3 ani si ceva de cand scriu, dar nu m-am gandit ca se poate castiga mult mai bine atunci cand esti pe domeniu.Am vorbit ,m-am interesat si chiar este adevarat ca din blogging poti castiga bani frumosi ,dar pentru asta la inceput ar trebui sa investesti sa iei domeniul+gazduire ,iar apoi an de an sa platesti doar gazduirea iar daca vrei sa iei pe toata viata am vazut ca e mai convenabil si nu mai platesti an de an.

In primul rand vreau sa va spun ca am cautat pe foarte multe site-uri preturi cat mai avantajoase si acceptabile ,numai ca pe unele pretul era exagerat de scump iar pe altele cat de cat convenabil.Am gasit pe Gazduire Enterprise(unde e linkul de mai sus) preturi foarte bune si tentante si cred ca de aici o sa-mi iau cu siguranta ceea ce caut eu. 

De aceea as vrea sa va prezint preturile si cateva din serviciile pe care le ofera si sa-mi spuneti daca fac alegerea cea mai buna. La numai 18ron pe luna putem avea : 5 GB SSD + IP dedicat ,inregistrarea sau transferarea certificat SSL la plata anuala ,memorie alocata: 3 GB RAM, un singur domeniu gazduit,trafic de calitate, baze de date si adrese de e-mail: necontorizate ,antivirus si antispam,backup zilnic,performanta maxima .Sunt si alte pachete mult mai tentante cu servicii mai multe spre exemplu pachetul Ultimate (care e ultimul) e la 45 de ron pe luna iar pe langa beneficiile primului pachet mai putem avea 30 GB SSD + IP dedicat si
memorie alocata: 5 GB RAM. 

In concluzie eu cred ca daca va intereseaza serviciile lor puteti intra pe site si puteti gasi pachetele de care aveti nevoie la preturi foarte bune.Odata cu ce ati ales pachetul veti beneficia si de suport profesional pe toata perioada contractului.

Un comentariu:

  1. Eu mi-am cumparat domeniu, dar am dificulatti tehnice sa mut blogul cu intreg continutul pe domeniu. O sa-mi fac timp sa ma ocup de asta, doar ca tot am amanat in ultima vreme. :)))
    Succes cu noul domeniu cand faci acest oas.
    Sa ai o zi frumoasa!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere