Pagini

vineri, 20 februarie 2015

DragoBlog2015 ne-a pregatit multe premii...

Cu bine stiti Blogawards ne pregateste de fiecare data multe premii surpriza,pentru noi totii in functie de articol ..fie el foarte bun va fi recompensat pe masura iar unul oarecum bun isi va primi notele si ceia ce merita la timpul potrivit.De cateva luni bune am inceput sa scriu periodic pe blog iar eu am fost recompensata,cu ceia ce am meritat..la inceput nu prea stiam cum sta treaba,cum ar trebui sa procedez...dar acum am inceput sa prind experienta si cateodata mai merit sa fiu si rasplatita pentru tot efortul care il depun.Ma multumesc ca unii dintre voi imi urnmariti activitatea si zi de zi sunteti alaturi de mine si la bine la greu.

In aceasta perioada se desfasoara pe DragoBlog 2015 multe campanii care ne-a pregatit multe bonusuri  si merita sa luptam pentru ceia ce ne dorim mult.
Eu ma pun sa scriu pentru urmatoarele campanii...voi v-ati inscris?


Un comentariu: