Pagini

duminică, 15 februarie 2015

La Garage mi-am facut laptopul

Cred ca majoritatea din voi stiti,ca de curand eu am avut laptopul stricat...a fost o perioada foarte grea,nu mi-am imaginat vreodata sa stau asa de mult timp fara laptop,dar acum totul e bine pentru ca a meritat banii si toata aceasta asteptare.
L-am dus la un service din Braila cu o problema si acolo i-au mai gasit inca vreo 3...dar ma bucur ca s-a rezolvat.Problema pe care o avea erau una minora,adica instalarea windows-ului dar baietii de acolo mi-au spus ca au si cd rom-ul bulit ,si sistemul de racire,dar si bateria leptopului.
Off,o gramada de probleme,dar ca sa poti avea un laptop tunat si functionabil trebuie sa bagi ceva banutii in el si sigur nu te va lasa la greu.
Asa ca Leonard ,ma intrebat daca sunt de acord sa astept venirea unor comenzii,tocmai de pe Laptop Garage.Totul a fost sigilat ,nou 100% si cu o garantie de 12 luni la fiecare produs .
Baterie leptop la un pret redus fiind 3000 l-am achizitionat cu numai 229,00,cu o livrare gratuita in numai 24 de ore, iar daca nu vei fi multumit,  vei primii banii garantat in numai 15 zile.
Mi-a suras ideea ca tuturor clientilor sai le baga numai lucuri noi sigilate ,in magazinul sau am vazut ca avea produse de pe acest site dar nu prea dadeam asa mare importanta asa ca mi-am luat leptopul si venind acasa am inceput sa rasfoiesc rafturile virtuale ale site-ului.


E un service din Bucuresti care asigura service-ul pentru orice marca de laptop/notebook chiar la tine acasa.Serviciile asigurate sunt atat hardware cat si software,curata leptopul,inlocuieste placa de baza ,inlocuirea displayului,inlocuirea tastaturii cat si instalare si configurarea programelor anti-virus ,marirea capacitatii memoriei ram si tot ce ai nevoie.

Asa ca nepotelul  a avut si el probleme si nu s-a mai dus la service, i-am spus eu de Laptop Garage si si-a comandat un incarcator leptop  la un pret bun.
Curatarea laptopului a fost o problema pe care a rezolvat-o cu numai 100 de lei la Laptop Garage si care include in acest pret si curatarea placii de baza ,sistemului de racire ,manopera ,cat si cele consumabile cum ar fi pasta termica.E foarte multumit ca ruleaza destul de repede nu mai are probleme ca inainte si va reveni ori de cate ori va avea nevoie.

Site-ul este bine definit prin categori ,enumerarea produselor  cat si prin asistenta si sfaturi utile pentru totii care au nevoie de cate ceva.

Pentru cei care iubesc jocurile si vor o sursa in plus pentru racoarea calculatorului atunci e bine sa-si achizitioneze un cooler nou ,care sigur ve-ti fi multumiti si jocul va rula asa cum trebuie.
Dar nu uitati si de promotiile care sunt de exemplu setul de mouse si tastatura ,memoria RAM  este si ea importanta ,de exemplu la promotie e 1 GB DDR3 la numai 50lei sau 2GB 100lei.

Pe site ve-ti putea gasi si cele mai vandute produse.

Si cu numai 200lei laptopul meu e acum ca si nou.Chiar merita!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu