Pagini

vineri, 20 februarie 2015

Interviu cu Andrei Sanduta alias Mantagi Biju

Cum de altfel stiti cu totii se apropie luna martie.O perioada in care noi doamnele si domnisoarele vom primi multe cadouri si martisoare...Martie nu semnifica numai a treia luna din calendar ci si luna femeii.In aceasta luna vei avea ocazia sa vezi cine te apreciaza cu adevarat,iar martisorul il vom purta pe toata durata lunii martie ca simbol al primaverii.De ceva vreme indragesc foarte mult creatiile handmade ,am urmarit si urmaresc cu drag pagina de facebook Matangi Biju si de aceia as vrea sa va fac si voua cunostinta cu ea si cu aceasta frumoasa pasiune.




EU:Buna,in primul rand as vrea sa va prezentatii pentru cititori mei?
MATANGI BIJU:Ma numesc,Andrei Sanduta.

EU: De unde a aparut aceasta pasiune?Ati urmat cursuri?
MATANGI BIJU: Inca din copilarie mi-a placut lucru de mana,pe atunci coseam cu pasiune flori pe etamina sau mici tablouri.Ulterior am tricotat tot felul de lucruri.Acum 2 ani ma trezeam de cate ori deschideam calculatorul in fata unei pagini cu bijuterii si stateam ore insir sa le admir.Apoi am luat un kt de confectionat bijuterii si am inceput sa fac dupa schemele pe care le-am gasit acolo desigur chestii usoare,dupa care am evoluat putin cate putin.

EU:Care a fost prima bijuterie a dvs,creata handmade?
MATANGI BIJU:O pereche de cercei.

EU:Ce v-ati dori pe viitor?

MATANGI BIJU:  Pai intotdeauna simti ca nu te-ai perfectionat destul si este loc pentru mai mult .Sunt atatea tehnici....iar timpul nu ajunge niciodata.

EU:De unde va achizitionati toate aceste produse pentru confectionat bijuterii?Ati auzit de GemSale?
MATANGI BIJU :Da am auzit cred ca am si intrat de cateva ori.De obicei de pe Breslo .

Eu:Ce fel de bijuterii creati dvs?Cat timp alocatii unei astfel de bijuterii?
MATANGI BIJU :Bijuteriile confectionate sunt,bratari ,cercei,coliere,lantisoare,in general din pietre semipretioase.Timpul este in functie de complexitate,de dispozitia pe care o ai.In general nu repet modele si atunci trebuie sa fiu inspirata.Uneori poti lucra si 3- 4 ore la o singura bijuterie.

EU:Ca tot se apropie luna martie,ati inceput sa confectionati si martisoare?
MATANGI BIJU: Da am si vandut o parte din ele.Nu am facut foarte multe pentru ca am si servici,bijuteritul fiind mai mult un hooby.

EU:Toate aceste materiale pe care le folositi dvs, se gasesc greu pe piata sau cumparati si din mediul online?
MATANGI BIJU:Materialele sunt din mediul online.in Brasov sunt 2 magazine, dar au preturi foarte mari.

EU:Ati avut momente in care vroiati sa renuntati?
MATANGI BIJU: Da se mai intampla,uneori mai poti neglija din cauza acestui hooby persoanele din jurul tau pentru ca te prinde foarte tare chestia asta si uneori mai primesti reprosuri,ramai in urma cu activitatile gospodaresti.E un sacrificiu oarecum pentru aceasta pasiune.


Eu:Peste cativa ani cum credeti ca va fi acest hobby ptr dvs?
MATANGI BIJU:Nu stiu cum vor evolua lucrurile dar mi-ar placea sa-l dezvolt.E foarte greu sa vinzi lucrurile facute oferta e mare pe piata.E greu sa te ocupi de publicitate de vanzare de tot mi-ar placea sa am timp mai mult sa creez dar asta este.

EU:De multe ori vad ca aceste margele online se vand foarte bine,mai ales daca sunt facute handmade si acele persoane stiu sa aprecieze aceasta munca....cum reusiti dvs sa va vindeti aceste creatii?
MATANGI BIJUDa, nu ramai cu ele nevandute nu pot sa zic uneori merge mai greu alteori se vand mai repede,depinde.Eu zic ca fiecare bijuterie asi are deja stapanul inca de atunci de cand este creata,este doar chestiune de timp.


Eu:Ce sfaturi le-ati da creatorilor handmade?
MATANGI BIJU: Nu sunt in masura sa dau sfaturi,Doar sa le doresc rabdare si inspiratie.



EU:Va multumesc foarte mult pentru timpul acordat si pentru acest interviu va urez sa aveti noroc in tot ceia ce doriti sa faceti si la cat mai multe vanzari.
MATANGI BIJU: Cu mare drag!


Un comentariu: