Pagini

marți, 17 februarie 2015

Vreau tableta

In ultima perioada am vazut la multa lume tabletele fiind la moda.Asa ca mi-am propus ca anul acesta sa nu mai treaca asa de repede pe langa mine si sa-mi achizitionez o tableta...


Tableta este un dispozitiv mobil care il putem lua dupa noi in orice situatie ocupand un spatiu foarte mic,ele fiind recunoscute foarte usor prin urmatoarele caracteristici:


  • ecran mare,cu un design elegant ,slim de numai 9.3mm,
  • nu dispune de tastatura,avand o carcasa mata cu o textura anti alunecare si antireflex iti permite sa o poti tine intr-o singura mana ,
  • ne ofera o conectivitate fara fir la internet ea fiind prevazuta cu Bluetooth 4.0 si Wi-Fi,
  • bateria care ne ofera pana la 250 ore in standby  si pana la 6 ore de functionare continua,
  • avand 2 camere foto,de 2 MP pentru surprinderea momentelor placute la un super pret de numai 300lei,
  • cu un procesor performant Quad Core,cu o memorie RAM de 1GB si 8GB memoria interna pentru stocaria jocurilor .


Toate aceste calitatii le puteti intalni la tableta Evolio Axis 7″ HD care pe mine m-a convins 100% si isi merita banii..dar nu m-am gandit pana acum ,sau nu am vazut la cineva ca tabletele pot avea si 2 camere..acest lucru pentru mine va fi fascinant..deoarece sunt inebunita dupa selfiuri si cu aceasta imi pot face poze cum imi doresc si oricand doresc...

Poate sotul meu va intra pe Evolio pana pe data de 8 martie,cand va fi ziua noastra a mamicilor si va vedea aceasta tableta care mie imi face cu ochiul de mult timp...dar pana atnci voi ramane tot timpul cu gandul la ea.

Voi aveti tableta?cum vi se pare aceasta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu