Pagini

miercuri, 18 februarie 2015

Un accesoriu de fitness eficient

Cand eram mica ieseam pe strada si ma jucam cu prietenele mele coarda,ne dadeam una alteia pedepse...nestiind ca peste ani cu acest obiect putem sa avem un corp de invidiat.
Datorita site-ului JUSTFit mi-am achizitionat o coarda de sarit  pentru a-mi arde caloriile ,pentru a avea un abdomen plat si tot odata voi evita problemele cu celulita,care ma lupt de ceva vreme.Nu voi mai fi nevoita sa-mi fac vre-un abonament la vreo sala de fitness,e accesibila tuturor si poate fi folosita pentru a obtine rezultate la un pret foarte bun..la numai 25 de lei.

Stiati ca...

  • 15 minute sarite cu coarda poate insemna 30 de minute de jogging ?
  • intr-o ora puteti elimina 1000 de calorii?






Atunci cand sarim coarda punem la treaba muschii din partea inferioara a corpului ,dar trebuie sa avem o pozitie corecta,pentru faptul ca vom avea pozitia necesara inseamna o buna functionare a plamanilor,un tonus mai bun.
Saritul corzii poate fi benefic pentru sistemul cardio-vascular,intarirea oaselor,capacitatea de efort....
Aceasta se regleaza in functie de inaltimea fiecaruia,pentru a efectua sariturile corect,trebuie sa puneti un picior in mijlocul corzii si trageti pana la nivelul umerilor...



Poate ca multe dintre noi ne-am intrebat cum au ajuns fetele de la Victoria’S Secret  sa aibe un corp de invidiat,asadar ele nu se duc la vreo sala de fitness ,nu trag de fiare,ele sar coarda...Asadar eu va recomand cu incredere acest sport,care acum este nelipsit si din salile de fitness si il vom putea practica ori de cate ori vrem,si oriunde vrem fiind cel mai popular sport.

La sala ne chinuiam sa tragem de fel si fel de fiare,care cu chiu cu vai abia avea rezultate,iar cateodata abia ajungeam ,asa cu aceasta coarda ,imi pot fixa eu un program fara a mai fi nevoita sa mai ma duc la sala,la orele fixate si rezultatele vor fi mult mai vizibile.Aceasta activitate trebuie realizata treptat 5 minute in fiecare zi,si apoi putem sari din ce in ce mai multe ,pe masura ce zilele trec.

In magazinul JUSTFit puteti gasi bicicleta eliptica,banda de alergat,minge de fitness si multe alte produse care sunt tot timpul la un click distanta de noi.Intrand in clubul JUSTFit ve-ti beneficia de un card de fidelitate ,beneficiind de un discount pentru achizitonare unor produse.Produsele le puteti achizitiona direct din showroom-urile Kettler :Sector 1 nr.3 str.Occidentului si Calea Mosilor nr 225 din Sectorul 2 din Bucuresti.

Sper ca v-am convins acum..pentru a avea o viata sanatoasa ,trebuie sa facem miscare cel putin 30 de minute pe zi .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu