Pagini

vineri, 3 iulie 2015

Aliatul meu de zi cu zi- Rexona

De cand a inceput sezonul cald.noi nu mai putem sta fara deodorant,ba mai mult dupa un dus mai mult sau mai putin racoritor,de fiecare data ma dau cu Rexona care e aliatul meu de incredere.
Cum multi dintre noi isi aleg de fiecare data cate un sport preferat,eu am ales sa fac gimnastica chiar la mine acasa.Nu am copil,care sa imi ocupe timpul toata ziua,sa pot iesi in parc ,pe faleza la plimbare.Dar totusi mi-am ocupat timpul cu alte lucruri care nu sunt chiar asa de importante.

Eu cred ca pentru a avea un mediu de viata mai sanatos,trebuie sa respecti catusi de putin un mic regim alimentar cat mai sanatos ,dar si sa faci gimnastica in fiecare zi cel putin jumatate de ora pe zi.Mie imi place tare mult sa merg pe bicicleta,iar eu in fiecare zi merg la cumparaturi pe bicicleta.Dupa ce am terminat de cumparat tot ce imi trebuia,ajung acasa pregatesc mancarica un fel sau chiar doua.Apoi ies prin curte,la treaba deoarece locuiesc la casa,merg prin gradina la flori le ud, am grija de ele sa nu aibe iarba,le prasesc,in gradina de legume la fel.Imi place sa mananc cat mai sanatos si mai ales atunci cand sunt crescute de mine cu multa truda.

Dar nu ma pot lasa asa pacalita cu una cu doua,nu suport si nu imi place mirosul de transpiratie,deoarece am vazut tot mai des Rexona Motionsense SystemTM in toate magazinele,nu am ezitat sa mi-l iau si eu si sa-l testez,rezultatul a fost WOW.

Acum stau mai linistita,si pot face treaba cat vreau eu fara grija ca miros neplacut.Contine tehnologia Motionsense SystemTM microcapsule ce se activeaza la fiecare miscare.Cu cat te misti mai mult cu atat esti mult mai protejat.

Fie ca preferi spray,deodorant sau roll-on Rexona acestea contin microcapsule ce elibereaza prospetime la fiecare miscare.
Accepta cu incredere fiecare provocare si nu mai sta retras si cu grija ca vei mirosi a transpiratie.Cu acest deodorant vei fi tot timpul in siguranta,asigurant protectie imbatabila timp de 48 de ore .

Oricare ar pasiunea ta,nu te sfii,cu cat faci mai multa miscare cu atat se elibereaza mai multa prospetime.Rexona te ajuta sa faci  fata tuturor provocarilor si nu te va lasa la greu.

Asadar acum poti petrece cat mai mult timp,fara grija transpiratiei si a comentariilor nedorite.

Voi ce deodorant folositi???


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu