Pagini

vineri, 3 iulie 2015

Cea mai buna crema Gloves in a Bottle

Acum ceva timp,am primit spre testare o mini crema Gloves in the Bottle.Atunci cand testez cate un produs nou si imi place ,imi place sa-l recomand si celorlalti.Cum si eu vad la alte persoane noutati si tot felul de produse care le testeaza ,asa si eu acum cu cea mai mare caldura va scriu cu cea mai mare caldura despre un produs minunat de bun.


Am folosit aceasta crema timp de o saptamana zi de zi ,pentru ca aveam probleme cu pielea de pe maini nu numai eu ci si sotul avea ,iar rezultatul a fost unul uimitor.Cumparam diferite creme,si foloseam diferite solutii pentru a scapa de bataturi ,pielea crapata si inextetica era ceva foarte urat si jenant.




Dar multumita acestui produs mainile noastre sunt catifelate,nu mai sunt aspre si ''urate''.
Crema miroase foarte frumos,nu este grasa si lipicioasa.Aceasta crema este recomandata de catre o gama larga de profesionisti din domeniul sanatatii pentru pielea uscata.
Cu drag am recomandat aceasta crema si altor persoane care se confruntau cu aceasta problema,sangerari ,piele uscata si inestetica si au fost tare multumita.
Chiar isi merita bani,o fi ea o mini crema de maini si nu numai dar e tare una si sunt tare multumita de ea.

Lotiunea de la Gloves In A Bottle nu se comporta ca o crema hidratanta. Utilizarea zilnica a lotiunilor conventionale ( agenti de hidratare artificiali) poate cauza efectul ca pielea dumneavoastra sa produca mai putina hidratare naturala acolo unde este nevoie: sub stratul exterior al pielii.
Si acesta este singurul loc in care hidratarea poate rezolva problema pielii uscate. “Cand pielea primeste acest ‘mesaj negativ’ de la agentii de hidratare artificiali, va fi din ce in ce mai greu pentru piele sa se vindece”, spune Dr. Zogg. Cercetarile in acest domeniu au produs un tip complet nou de lotiune, numit lotiune de protective, care are rezultate remarcabile.

“O lotiune de protective este net superioara in tratarea pielii uscate si a senzatiei de mancarime deoarece patrunde in stratul de suprafata al pielii si inlocuieste bariera de protectie, indepartand substantele iritante si mentinand in piele uleiurile natural “, explica dr. Helton.



Multumim Gloves in the Bottle.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu