Pagini

sâmbătă, 11 iulie 2015

Incaltamintea mea preferata doar pe Kalapod.ro o pot gasi

In fiecare sezon ,fie ca e vara ,toamna ,iarna sau primvara in place tare mult sa-mi achizitionez incaltaminte.Tinand cont ca de fiecare data apar noi schimbari ,modele preturi si tot felul de culori nu pot rezista tentatiei si fac pe dracu-n zece si tot imi iau ce-mi doresc ,stiti voi ca nu ne multumim niciodata cu cat avem.

Cum preturile din magazin nu se compara cu cel de pe internet,am preferat sa-mi comand incaltaminte de fiecare data de pe site-ul meu fidel Kalapod.ro si scap si de alergatura,de stres si mai ales de aglomeratie,ceia ce imi displace acest lucru.
Ce mi-am achizitionat prima data

Prima mea comanda a fost anul trecut  la cateva perechi de ghetute care erau la un pret foarte ieftin,si la o comanda mai mare am avut reducere la transport care mi-a convenit si am fost si tare multumita de corectitudinea,promptitudinea si amabilitatea de care au dat dovada.Si in acest fel mi-au atins punctul slab deoarece de fiecare data trebuie sa-mi comand cate ceva datorita multitudini de produse pe care le au  la preturi foarte avantajoase.

Asadar sezonul cald a inceput de mult timp iar eu inca nu am apucat sa-mi comand inca nimic ,dar nu e timpul trecut deoarece imi voi achizitiona exact ceia ce imi trebuie pentru ca acum e oferta la pantofi ieftini  si ne pregatim si de o mini vacanta si trebuie sa-mi cumpar tot ce imi e necesar.



Mi-am ales pentru inceput aceasta pereche de sandale,care sunt lenjere,cu talpa joasa si care-i ofera piciorului aerisirea de care are nevoie in aceasta perioada.Pe acestea le voi purta peste o saptamana la mare cand voi merge si de aceia imi comand din timp ceia ce imi lipseste.




Acesti pantofi ii voi purta la o nunta care va fi in august.Cu acestia voi iesi in evidenta datorita culori rosii cu sclipici si care reprezinta cel mai mult piesa de rezistenta,la acea tinuta pe care-o voi purta.II puteti purta atat in club cat si la diferite petreceri,cu un toc de numai 15 cm si platforma de 4 cm va ve-ti simti bine si ii puteti achizitiona la pretul de numai 20.90 lei.Trebuie sa ii cumparati daca va plac.Nu puteti rata o astfel de oferta.




Mai mi-am pus in cos o pereche de balerini turcoaz care imi plac tare mult.Nu stiu cum sunteti voi dar eu prefer in general incaltamintea cu talpa joasa,ma simt bine si pot fi mult mai rapida.
Au o talpa aderenta si sunt dintr-un material textil si ii puteti achixitiona la pretul de numai 14.90lei foarte ieftini fata de preturile din magazin.


Voua ce va face cu ochiul de pe Kalapod???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu