Pagini

sâmbătă, 5 septembrie 2015

Castiga premii cu BlogAwards participand la Toamna Bloggerilor

Dragii mei gata cu vacanta,cu relaxarea trebuie sa ne revenim si sa ne intram in forma deoarece scoliile incep,iar concursurile au inceput usor usor si trebuie sa ne punem mintea la contributie.Gata...

Luna septembrie pare sa vina cu noutatii din toate punctele de vedere,fie pe plan profesional cat si pe cel in ale blogg-ingului.De curand Blogatu a dat startul unei noi campanii care se numeste Toamna Bloggerilor editia2015 care a inceput pe data de doi spetembrie si se va incheia pe data de intai noiembrie.
Cu toate acestea BlogAwards a inceput sa publice o gramada de campanii iar eu inca nu am reusit sa ma inscriu la nici una ,dar dupa  publicarea acestui articol ...ma voi pune pe treaba mai serioasa deoarece imi place sa scriu si nu as vrea sa ratez nici o campanie .

Nu conteaza daca aceia campanie va fi grea ,dar pana la deadline eu  reusesc sa ma inscriu cu chiu cu vai si tot nu raman p' afara.Asa ca dragilor inscrieti-va si voi si puteti castiga premii frumose fie in banii ,fie diferite vouchere care puteti achizitiona diferite produse de care aveti nevoie.
 http://www.blogawards.ro/toamna-bloggerilor-2015
 Cei mai buni sa castige!!!



Pe curand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu