Pagini

sâmbătă, 12 septembrie 2015

Cel mai bun pet shop doar aici -AnimalulFericit.ro

Dragii mei cititorii,nu stiu daca v-am spus povestea pisicutei mele,care am primit-o de la o prietena  virtuala din dragoste pentru animale.Din cate observ in ziua de azi multe animalecainii ,pisicii le gasim pe toate drumurile ,din cauza stapanolor care nu mai vor sa aibe grija de ele....dar ce inseamna asta pana la urma nesimtire!!!!

Din dragoste pentru animale Katy i-a mereu din curtea bloculuiba pisici,ba cainii care mor de foame ,ii ingrijeste pana la un moment dat pana cand ii gaseste un stapan.In tot acest timp ea are grija sa le fac vaccinurile necesare,dar si hrana de care au nevoie.
Intr-una din zile mi-a placut foarte mult de o pisicuta,care si povestea ei a fost una tragica(saraca de ea a fost accidentata,operata pentru ca nu mai avea nici o sansa sa-si revina si din fericire acum e mult mai bine).Nu am stat prea mult pe gandurisi am rugat-o sa mi-o aduca(ca eu nu aveam cu ce sa ma deplasez si sa o iau).Tinand cont ca ea e un strain nu s-a sfiit sa nu vina si sa dea inapoi.
Atunci cand am primit-o era intr-o cusca pentru transport,era linistita si nu stia ce sc intampla.Dar cu timpul s-a acomodat forte repede si s-a atasat foarte mult de mine.Pot spune  ca acum exploreaza si alte locuri,dar tot acasa se intoarce.Uneori cand are chwf de joaca ma bag si eu sa vad ce face...dar de bucurie cate odata sare in aus si imi este aa nu ma zgarie.
E foarte jucausa si prietenoasa cu toata lumea,dar  numai ca uneori mai trebuie ca sa avem grija cu ele ,in preajma copiilor.Deoarece par periculoase ,atat din joaca pot sa le faca micutilor diverse rani sau chiar atunci cand ''naparlesc,, lasa peste tot fire de par si rebuie sa avem mare grija.Tin minte  ca o persoana apropiata noua a avut o pisica si i-a satit un firde par in fatfuria cu mancare.Si a avut mare noroc deoarecr putea sa moara,dar printr-o interventie chirurgicala a scapat.
Dar sa trecem la ''oile noastre,,trebuie sa avem mare grija cu ele,sa le ingrijim,deparazitam la timp ca altfel riscam sa avem musafiro nepofititi,sa le invatam sa ceara afara(pentru cei care locuiesc la casa) sau sa aibe un loc amenajat unde sa-si faca nevoile.

Eu am gasit un site foarte util,pentru iubitori de animale si nu numai,pe AnimalulFericit.ro puteti gasi diferite produse fara sa umblati pe la diferite pet shop-uri ,din fata monitorului gasesti tot ce vrei.Aici poti gasi categorii destinate cainilor,pisicilor,pasarilor,reptilelor... Diferite promotii va pot face cu ochiul iar daca aveti nevoie nu ezitati sa le cumparati.
Acest site este foarte util pentru noi totii.Animalutele pe care le avem pot manca orice chiar si ce mancam noi,dar recomandat pentru ele este hrana lor speciala care le face blanita mult mai stralucitoare si corpul lor va fi mult mai protejat.
Daca esti un crescator de animale stii cel mai bine ce ii trebuie animalutului tau.Chiar daca este o investitie in plus,dar faci acest lucru pentru un suflet drag,care te asteapta acasa.De multe ori asa patesc si eu,ori de cate ori plec de acasa ea sta si ma asteapta la poarta ,ori pe gard.Stie foarte bine ca tin la ea,ca ii dau  tot ce-i bun ,dar atunci cand mai face rele o mai cert ca altfel se repeta.Multe persoane se ataseaza foarte mult aceste suflete necuvantatoare iar la pierderea lor,chiar se poate intra in depresie.Stiu foarte multe cazuri cazuri de acest gen,din cauza ca se ataseaza foarte mult si sufera din aceasta situatie.



Voi aveti vreun animal de companie?Ce parere aveti de acest site va este util??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu