Pagini

sâmbătă, 26 septembrie 2015

Consuma cat mai multa apa.....

De cele mai multe ori in viata un pahar de apa,ne poate salva.Spun acest lucru pentru ca de multe ori mi-a s-a intamplat sa fiu epuizata ,sa nu mai am nici o putere iar in acel moment tot ce imi doream era un simplu pahar cu apa.Asa cum ne recomanda si medicul sa consumam minim 2l de apa pe zi,de aceiasi parere sunt si eu...deoarece trebuie sa bem apa chiar si atunci cand nu simtim nevoia.


Acum mult tin minte ca aveam o aplicatie pe telefon si ma anunta din ora-n-ora sa beau apa...sau daca am baut sa intru acolo si sa scriu cati ml am baut.Era foarte inteleginta aplicatia si foarte faina,dar am dezinstalat-o pentru ca incepusera sa ma enerveze,si nici spatiu prea mult nu mai aveam pe telefon pentru altceva.
De cate ori mi s-a facut rau,sau mai rau de atat tot ce am putut consuma in acela clipe a fost un pahar cu apa.Nu stiu stiu cum sunteti voi,cata apa consumati dar tot ce am sa va spun e sa consumati cat mai multe lichide,in speciala apa care e cea mai buna pentru organismul nostru.
La Fantana te provoaca si pe tine sa spui o intamplare placuta sau mai putin placuta,in care apa ti-a dat putere,aceasta campanie o puteti gasi pe Blogal Initiative ,unde mai puteti vedea pe aceasta idee o multime de clipuri video intitulate ''Mai bea si tu niste apa''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu