Pagini

duminică, 6 septembrie 2015

Cum mi-a schimbat internetul viata...



De cati ani ai acces constant la Internet?

Pai internetul am inceput sa-l folosesc undeva prin anul 2007,atunci cand am intrat la liceu.Nu stiam mai nimic,nu stiam cum sa  intru pe o pagina de google si mai rau de atat nu stiam cum se deschide,de imi era teama ca rad totii colegii de mine atunci cand vor afla.Dar ma uimit tare mult ca majoritatea erau ca si mine.Cu timpul am inceput sa avansez ,iar dupa perioada liceului am avut internet sa spun ca de aproximativ 6. Dar mai nou generatia din ziua de azu foloseste inernetul mobil care ma bucur pentru acest lucru.



Care este prima ta amintire legata de navigarea pe Internet?


Hmm...cam multe ,dar tin minte ca prima data incercam sa imi fac cont de facebook,meebo pe atunci in loc de yahoo,si multe altele..dar pentru mine mi se parea un pic cam greu.Dar cu ajutorul unei colege am reusit si acum nu stiam ce poti face pe situ-ul de socializare ,dar cu timpul am vazut si acum nu mai pot sa ma despart de el.Tot aici se mai incadreaza si mailul,vedeam ca primesc mereu mesaje pe yahoo messenger si nu stiam ce sunt cu ele ,pana la un moment dat cand am apasat sa vad ce e. Deschizand unu,doua mesaje am vazut ce se face,iar cu timpul ma abonam la diferite site-uri ,concursuri si primeam toate informatiile pe mail.Poti tine legatura mult mai usor cu alte persoane si am vazut ca acum mai nou cand te angajezi iti cere si adresa de mail.


Ce faci zilnic pe net?


Hmmm...cand intru pe internet primul lucru este sa imi citesc mailu-rile,sa intru pe facebook sa vad daca am mai primit cate ceva iar apoi intru pe blog,ori mai scriu cate ceva ,ori daca nu gasesc bloguri noi  cu hosting care imi atrag atentia si de multe ori asa imi pierd timpul.Atunci cand ma plictisesc si am o stare mai ''nasoala'' ascult muzica pe magic fm care ma linisteste.Socialezez cu diverse persoane pe conturile de twitter ,facebook,google +,instagram si alte pe care le mai am.
AAAA ...si mai nou acum am inceput sa-mi fac cumparaturi online care mi se pare o idee foarte tare ,tinand cont ca eviti aglomeratie de prin magazine,alergatura, asa ca stai in fata calculatorului, cauti ce-ti doresti ,dai comanda si a doua sau a treia zi te va suna curierul.




Cand ai descoperit bloggingul?


Blogg-ingul l-am descoperit cred ca undeva prin 2012.Auzeam mereu ''am scris un articol pe blog'',''am promovat un articol pe blog '' sau am castigat scriind un adventorial pe blog'' cand auzeam aceste lucruri mi se parea ceva ciudat ,nici nu stiam ce se face.Dar am cautat sa-mi fac cont, am publicat cred ca vreo doua articole cu florii ca asta imi doream sa gasesc pe atunci.Dar in timp am renuntat ca nu ma pasiona prea mult, 2013 nu am scris nimic, iar din 2014 cand multa lume auzeam vorbind numai despre asta mi-am adus aminte ca am si eu unul si de atunci nu ma mai despart de el.Puteti gasi diferite lucruri pe el cum ar fi site-uri de jocuri,de flori ,gadgeturi, pentru bucatarie si multe altele.
Eu am un blog gratuit inca nu m-am gandit la cel cu plata ,dar din cate am auzit e mai bine asa.Dar as vrea sa i-au cursuri  SEO sa invat mai multe lucruri,decat le stiu eu. Iar pe el l-am promovat pe conturile de socializare pe care le am.




Cum crezi ca ar fi viata ta acum fara Internet?


Viata mea fara internet cred ca ar fi una plicitisitoare,Deocamdata nu cred ca as gasi altceva de facut in afara de a sta pe el.Dar daca s-ar intampla vreodata sa raman fara cred ca as gasi diferite lucruri de facut sau bine inteles cum sunt eu acum fara servici,as incerca sa-mi caut servici si poate timpul meu s-ar ocupa si nu as ma sta cu gandul la asta.Dar sincera sa fiu nu sunt chiar asa inebunita de el,la inceput ma atragea acum nu prea. Sunt momente cand intr-o zi alerg prea mult sau am multa treaba si seara cad franta de oboseala nici nu mai ma gandesc sa-l deschis,poate a doua zi.


 Cum crezi ca va arata viitorul Internetului?

Nu pot sa-mi dau cu parerea despre acest lucru,doar ca vom vedea cu totii ce va mai fi.Un lucru este cert ca nu va lua locul televiziunii.

Cu toatea aceste dragi mei va invit si pe voi sa raspundeti acestui set de intrebari,leapsa, ori aici prin comentarii ori pe pagina voastra de blog.
Intrebarile sunt:
  
De cati ani ai acces constant la Internet?
-Care este prima ta amintire legata de navigarea pe Internet?
-Ce faci zilnic pe net? (Citesti stiri, te documentezi, asculti muzica, lucrezi, scrii pe blog, vorbesti cu prietenii, faci cumparaturi online? )
-Cand ai descoperit bloggingul? (Ai blog hostat gratuit sau cu plata? Cum ti-ai promovat blogul?)
-Cum crezi ca ar fi viata ta acum fara Internet?
-Cum crezi ca va arata viitorul Internetului?



Pe curand. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu