Pagini

marți, 8 septembrie 2015

Toamna cu promotii de la Shein

Buna dragele mele...
Nu stiu pe la voi cum este vremea,dar la mine s-a cam racorit de-a binelea si m-am ales si cu o raceala si cu o durere in gat de numai pot.Si cu toate acestea m-am hotarat sa-mi iau cate ceva de imbracat,ca tot e rece si se va mai racori de acum incolo.Am gasit un site minunat cu reduceri senzationale si abia m-am decis, ce sa-mi iau ca au o gramada de lucruri frumoase si foarte deosebite.Puteti vedea si voi ce preturi au apasand pe imagine sau chiar in locul unde scrie aici.
Mi-am ales acest cardigan care e foarte deosebit.Are toate marimile si se potriveste foarte bine la tinuta casual.Il puteti asorta la orice vreti voi,la o pereche de jeansi ,colanti...

Click AICI
http://www.shein.com/Black-Geometric-Print-Drape-Front-Knit-Cardigan-p-228778-cat-1734.html 
Acest pulover  e alb,culoarea mea preferata iar pe spate are un print frumos iti da senzatia ca vei zbura.Imi place tare mult si abia astept sa-l port.

Click AICI

Aceasta rochita care e foarte frumoasa ,o puteti gasi atat pe negru cat si pe gri.Imi place tare mult si merge de minune acestui anotimp.

 Click AICI
http://www.shein.com/Grey-Cuffed-Edge-Pockets-Plus-Dress-p-227496-cat-1889.html
Sper sa va placa ce mi-am ales eu.

Pe curand!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu