Pagini

luni, 21 martie 2016

Aerul conditionat in masina o necesitate....

După cum bine știm pentru a ne mișca dintr-un loc în altu ne trebuie ori bicicleta,fie pe jos sau cu mașina.Fiecare dintre ele are o importanta în viata noastră de zi cu zi.Mersul pe jos vorba veche e sănătos si face piciorul frumos.Mersul pe bicicleta e o plăcere sa pedalezi în aer liber si curat si tot odată e un exercițiu fizic foarte plăcut sau mersul cu mașina care ne putem deplasa mult mai repede dintr-un loc in altu dar numai ca ea e mai avantajata de celelalte mijloace prin faptul ca iți oferă mai multe opțiuni.Cum ar fi vara,toamna,iarna sau primăvara ea este cea mai indicată.

Dacă ar fi sa le luam în ordine,pe jos putem merge in toate anotimpurile, pe bicicleta doar trei dintre ele iar cu mașina putem merge tot timpul.Si va spun asta pentru ca îmi place sa merg cu bicicleta vara când e soare si cald afara,primăvara când natura începe sa prindă culoare si miros, iar toamna sa merg prin parc sa simt mirosul frunzelor arămii de copaci.De aceea va spun ca fiind o persoana care fac naveta si merg de la oraș la tara de ceva ani,mașina mi-a oferit condițiile necesare indiferent de anotimp.Am mers pe timp de iarna când afara erau -17 -18 grade si în mașina era cald,nu simțeam frigul si eram în siguranța.Am mers si pe timp de vara atunci când afara erau 29 -30 grade,o căldura foarte mare si in mașina erau 10 grade ,o temperatura mult mai rece care îmi oferea in același timp un confort foarte plăcut.Si asta datorita faptului ca tehnologia avansează de la o zi la alta chiar foarte rapid si sistemele sunt pe măsura tot mai performante.


Într-una din zile scăpând mai târziu de la serviciu,mergând către stație cu gândul ca mai prind autobuzul pentru a merge către casa,grăbită fiind,ajunsa acolo am aflat cu mirare ca pierdusem acel autobuz.Spre norocul meu am zărit din mulțime pe vecinul meu,care are mașina navetist fiind si el.Bucuria a fost mare ca totuși am găsit cu ce sa merg acasă.Cum de altfel afara era foarte cald si in mașina e si mai cald decât afara, si asta pentru ca avea o mașina tip mai veche(Dacia 1300).Avea un sistem de racire prin ventilație care nu facea fata in comparatie cu temperatura de afara, si nici de cum aer condiționat așa cum au autobuzele cu care fac naveta.Pe drum dintr-o data parcă a început sa se încălzească si mai tare în masina. Simtindu-ma un pic cam rau, l-am rugat sa lase un pic  geamul pentru ca nu rezistam temperaturi din interior.Fara a sta prea mult pe ganduri a lasat geamul si parca era altceva.

A inceput sa-mi explice si sa se scuze tot odata ca masina nu e echipata cu aer conditionat cum sunt altele mai noi, dar totusi este multumit ca isi face treaba cu ea.Dar asta nu a mai contat, bine a fost si mă bucur ca am putut găsi un mijloc de transport sa ajung acasă la familia mea. Nu aș putea sa fiu supărată sau sa compar condițiile dintr-o mașina mai veche,care sistemul de răcire fiind un sistem de ventilație având un filtru prin care trece aerul direct in cabina spre exemplu autobuzele cu care obișnuiesc sa merg au aer condiționat sau după caz clima(la mașinile mai noi).

La fel a mai patit acum ceva timp inainte cand am fost plecata sa muncesc in afara,mai exact in Franta calatorind cu autocarul zile si nopti, la rand intr-una din zile mi s-a intamplat sa ma lovesc sa aceeasi problema, caldura.Dar nu era cazul sa ma speri pentru ca autocarul era echipat cu aer conditionat.Toate bune si frumoase numai ca la un moment dat dispecerul autocarului ne anunta ca autocarul a ramas fara freon si sa nu ne facem probleme ca totul se va rezolva la primul popas.Tot atunci am aflat importanta freonului auto ajutând la menținerea temperaturi dintr-un vehicul.Aerul condiționat îl putem condiționa după cum dorim noi si după voia noastră,o setam la o anumită temperatura si se menţine singura în funcţie de temperatura din interior.

La noi in Romania mai rar gasesti asemenea conditii sa poti rezolva probleme de genul acesta in orice parcare sau peco.Din cate auzisem si eu  ca Romania, mai exact in Bucuresti este o firma www.freon-auto.com care vine chiar la domiciliu clientului pentru efectuarea reviziei si toate problemele pe care le are.Aceasta firma ofera incarcare freon,serviciu complet aer conditionat auto si igienizare sistem pentru orice tip de automobil, la preturi accesibile.Au peste 10 ani experienta in acest domeniu iar preturile pot incepe de la 49 lei .Important este ca exista si asa.Pe viitor poate si la noi ca la ei,adica in parcari.



Voi ati avut astfel de probleme?


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2016.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu