Pagini

sâmbătă, 5 martie 2016

E-lenjerie.ro site-ul tau de lenjerie...

Odata cu venirea primaveri trebuie sa ne scoatem de la naftalina hainele subtiri de primavara sau mai bine zis sa ne cumparam ceva.Eu de fiecare data aleg sa-mi iau hainute lejere care sa nu ma stranga dar care sa ma avantajeze.Am inceput sa fac cateva cautari pe Internet si sa fiu cu ochii pe ofertele care sunt ,iar de curand mi-am facut cateva hainute ce va urma sa le primesc(abia astept).Cum vor ajunge la mine voi face un pic parada modei si o sa ma cunoasteti si voi cei care ma urmariti.


Pe site-ul e-lenjerie.ro sunt multe oferte tentante ce isi asteapta cumparatori.Poate ca si voi stiti multe magazine online cu oferte atractive ,dar acesta imi place tare mult si nu voi trece cu una cu doua peste el.Imi place tare mult pentru ca aici puteti gasi si lenjerie intima,hainute si multe alte produse la preturi foarte atractive.Livrarea lor este foarte rapida iar costul transportului nu este deloc scump.
Am descoperit o colectie noua de lenjerie intima pentru femei, cu sutiene de tot felul,dar care cel mai mult mi-au plăcut cele cu imprimeuri florale, colorate. Puteti gasi sutiene măsuri mari, sutiene din dantela, sutiene cu push-up sa minimizer, sutiene vătuite, cu sau fără susținere, cu sau fără burete.
Si la capitolul haine am vazut ca la mare cautare in aceasta primavara sunt bluzitele inflorate,cu guler sau mulate pe corp.Fiecare isi alege dupa preferintele cum doreste sa si le combine.Fie ca e o tinuta casual,office sau elegant ele se potivesc de minune.

 Prima bluzita imi place ca e din matase ,cu maneca lunga si e lejera.Imi plac mult acest gen de bluzite pentru ca le putem asorta in multe moduri si se aseaza foarte bine pe corp.Ele pot fi de diferite culori si modele.Fiecare isi alege dupa cum ii place.

Va plac alegerile mele???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu