Pagini

miercuri, 16 martie 2016

Wishlist Wholesalebuying

E prima data cand imi fac wishlist dar nu inseamna ca va fi ultima ,de acum in colo ve-ti vedea si articole despre hainute si alte chestii utile.Vremea asta urata de afara m-a tinut mai mult in casa si de aceea am inceput sa rasfoiesc cateva magazine online ,site-uri straine unde mi-au placut cateva produse tare mult.

Am primit un voucher de pe site-ul Wholesalebuying si inca nu stiu ce sa-mi comanda.Am vazut multe produse frumoase care mi le doresc ,dar cum eu sunt cu sarcina imi va fi un pic greut sa-mi gasesc marimea potrivita.Dar asta nu inseamna ca nu-i pot alege sotului cate ceva,am vazut ca are multe produse frumoase si de barbati la preturi foarte acceptabile.Am sa va arat cate ceva din ce imi doresc eu si poate ma ajutati si voi cu un sfat de produsele alese si cum vi se par.Imi voi lua hainute de primavara -vara culori calde cu care sa am cu ce le asorta.Pentru ca dupa ce voi primi coletelul trebuie sa fac review si am sa vi le arat exact cum vor sta ,material si toate detaliile care va intereseaza.

Ii place mult acest cardigan.De mult imi doresc unul ,e dintr-un material foarte placut si foarte ieftin.Chiar daca nu va mai fi sezonul lui niciodata nu strica din garderoba.Il puteti gasi pe mai multe culoori si marimi diferite. 

Acesti blugi imi plac tare mult am vazut ca au si marimea mea.Sunt o culoare deschisa si cu un model foarte dragut din dantela.De mult imi caut o astfel de pereche si marimea care cred ca mi s-ar potrivi(mereu am avut probleme la pantaloni).

Aceasta bluzita care are asemanarea unei ii .E foarte finuta cu un imprimeu frumos pe maneci.Voi ce spuneti ?chiar isi merita banutii,mi se pare destul de ieftina.


Iar pentru sotul meu...inca sunt nehotarata,e un pic cam pretentios si de aceea nu m-as incumeta sa-i comanda ceva.Voi ati comandat produse pentru barbati de pe site-uri straine??Mie imi plac cateva produse sa vi le arat si voua.
Acesti jeansi mi se par destul de simpli ,am vazut ca au toate marimile si un pret foarte bun.Mai multe ce sa va spun..mie imi plac. 
Acest hanorac mai imi place e super frumos in 3 culori ,cu buzunare si gluga...la prima vedere imi pare destul de frumos.

Pana cand ma hotarasc eu la ce imi voi comanda ,as vrea sa imi spuneti voi ce v-ar place?sunt multe produse frumoase pe site si foarte ieftine.

3 comentarii:

  1. Mi-am luat eu primul cardigan, pe gri, si arata interesant doar ca este cam larg la maneci. Frumoase alegeri!

    www.rokolla.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce haine frumoase!

    RăspundețiȘtergere