Pagini

marți, 15 martie 2016

Colantii preferatii mei...

In aceasta perioada am inceput sa port mai mult colanti,burtica fiind cea mai importanta.Cu trecerea timpului observam ca pe zi ce trece nu mai ma incapeau pantaloni si m-am decis ca ar fi bine sa-mi iau ceva care sa am o perioada buna de timp dar care sa-mi si placa.De aceea pe pe Lenjeria mea.ro am gasit o gama foarte mare cu colanti ,incepand de la culori ,modele de tot felul.

Cumparaturile din acest magazin nu sunt pentru prima data si de aceea ma declar multumita pentru toate produsele care le-am achizitionat ,iar cu mare drag voi cumpara si de acesta data tot ce-mi trebuie.Colantii ii putem purta la multe tinute ,dar numai sa stim cum sa-i asortam .Ei se muleaza frumos pe picior si chiar ies in evidenta.Culorile si modele sunt diferite ,iar fiecare persoana si le alege dupa preferinta si marime.Sunt unele perechi care au marime universala dar nu prea se potrivesc la persoanele mai plinute iar unii care sunt pe marimi si ii achizitionam.

Spre exemplu acestia pot fi pe timp de iarna vatuiti(grosi) ,de bumbac care sunt dintr-un material bun si nu se deterioreaza chiar asa de repede iar unele perechi se rup imediat.Eu prefer varianta dau un ban dar stau in fata.De ce sa iau mai multe perechi de colanti la un pret ieftin cand imi pot achizitiona una dar bun care sa o port cu drag o perioada mai indelungata.Acum imi plac cei luciosi ,chiar daca mie nu prea mi se potrivesc sunt inebunita dupa ei.



Intrati si voi pe site si alegeti-va culoarea potrivita si chiar o sa fiti multumite de alegerea facuta.Comanda va ajunge in 2-3 zile lucratoare iar taxele de transport nu sunt chiar asa de mari .Puteti plati mult mai usor acum,cu cardul.

Spor la cumparaturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu