Pagini

joi, 17 martie 2016

Wishlist Newchic

Am de aceasta data onoarea sa va prezint produsele pe care deja le-am comandat deja,pe care abia le astept.Oricate hainute am avea parca ne dorim din ce in ce mai multe ,sa fim in pas cu moda si bine inteles garderoba noastra sa fie plina.Dar nu ne-am gandit niciodata cati banii dam pe ele,in magazinele obisnuite sunt destul de scumpe + ca mai baga si TVA si nu mai stiu ce taxe, asa ca pe internet totul este foarte simplu si usor.Plata o poti face cu cardul ,pe site-urile straine sau chiar atunci cand primesti coletul (cele de la noi din tara),totul este simplu si comod.Nu mai stai si alergi.


In magazinul virtual Newchic am vazut multe produse la preturi foarte bune,incat mi-a fost foarte greu sa-mi comand ceva.Avantajul lor este ca au categori de dama si barbati ,accesorii si genti si nu stai sa mai cauti si pe alte site-uri .Aici poti gasi tot ce-ti doresti.


Acest hanorac mi-a placut si nu am stat deloc pe ganduri atunci cand l-am vazut,de indata l-am adaugat in cos si sper sa mi se potriveasca.Erau si pe alte culori dar eu am ales negru cu alb ca e mult mai frumos ,il putem imbraca oriunde dorim.






Aceste botine am vazut ca se poarta mult si mi-am facut si eu comanda.Sunt simple si sper ca vor fi si comode.



Mai mi-au placut acesti papucei tare dragalasi cu fundita roz.Par foarte eleganti si par ar fi lucrati manual,au o broderie foarte finuta la fel ca la acele cizmulite crosetate cum erau acum ceva timp.


Imi place in mod special aceasta fustita care e foarte frumoasa din punctul meu de vedere.E din tull si merge foarte bine la ocazi speciale sau chiar atunci cand iesim la sedinta foto.Am vazut la multe persoane astfel de fustite lunga sau mini ea mereu e frumoasa si se aseaza foarte bine pe corp.As vrea sa-mi confectionez eu una dar nu cred ca imi va iesi ca aceasta.Am vazut ca pe site sunt disponibile mai multe culori.


Ce ziceti va plac produsele mele?V-ati achizitionat ceva din ce imi doresc eu?

Un comentariu:

  1. Imi tlac enorm hainutele pe care le de scrii sunt foarte stilatae si originale !!!

    RăspundețiȘtergere