Pagini

marți, 29 martie 2016

Un eveniment important la Golden Tulip Times

Sursa sport.ro
Șeful m-a rugat sa-i găsesc in București un restaurant foarte bun,unde se pot tine fel si fel de evenimente,sa fie cat mai spațios si modern din toate punctele de vedere.Am avut câteva zile la dispoziție pentru a găsi locația cea mai potrivită.Îmi era foarte teama de ce voi găsi mai ales ca acest eveniment de afaceri este foarte importanta, trebuie sa vina oamenii foarte importanți si gusturile trebuie sa fie pe măsură tuturor.
Am început câteva căutări pe internet,mi-am făcut eu câteva ideei dar parca atunci când vezi cu ochii e altceva.Așa ca mi-am luat mașina si am început sa găsesc un hotel care se organizeze evenimente,sa fie spațios, dar si oaspeții care vor veni sa se poată caza peste noapte.Ma gândeam eu :''oare voi găsi ceea ce caut?''dar întâlnirea sa fie una perfecta fără obiecții.De la Braila la București sunt câțiva km dar pentru companie,pentru șefu care iți cere tot felul de sarcini trebuie sa faci orice.Am plecat de dimineața ca sa pot avea o zi întreaga la dispoziție sa pot vedea ceea ce îmi place si normal sa găsesc o sala mare ca sa încapă toții invitații.

Drumul nu a fost foarte aglomerat, in cel putin trei ore am ajuns.Am intrat in București si pe lista aveam câteva hoteluri pe care trebuia sa le ''vizitez'' nu aș vrea ca sa le dau nume,numai ca va pot spune ca am fost pe Bd. Poligrafiei, Bd. Brabu Văcărescu, pe str Traian,Bd Regina Elisabeta si nu in ultimul rand Bd. Decebal.Mult de alergat,multe săli de văzut si nu in ultimul rand sa găsesc o încăpere cu numărul necesar care îmi trebuia.Totul la început mi se părea destul de simplu, dar când am început sa-mi iau in serios sarcina nu mai părea așa.Dar totuși ma bucur ca într-o capitala atât de aglomerata, lumea este sociabila si te ajuta chiar daca nu știi ceva.La fiecare dintre ele am zăbovit ceva mai mult,am analizat bine sălile, hotelul si toate condițiile pe care le oferă.Nu pot spune ca am fost dezamăgita de condițiile pe care le oferă,toate sunt la fel de bune dar mi-a rămas impregnat in minte unul singur.

Pe Bd. Decebal la câțiva km de Centrul Istoric al Bucureștiului se întinde frumosul si grandiosul hotel Golden Tulip Times, care m-a fascinat de la intrare.Totul pare minunat,cu un aer modern si foarte curat.Hotelul oferă o gama completa de servicii,fiind conceput sa găzduiască cei mai exigenți oaspeți.Arhitectura aparte,lumina si spațiul amplu sunt câteva dintre beneficiile acestui hotel.In afara de centrul de conferințe care beneficiază de lumina naturala,dotări moderne si personalul foarte profesionist care răspund tuturor provocărilor.Etajul 9 al hotelului este dedicat sălilor de conferințe.Sunt trei săli cu priveliște in trei zone diferite. Belvedere cu vedere spre Piata Munci acest spațiu este dedicat seminariilor,traininguri,prezentări si work-shop-uri.Panorama cu o frumoasă priveliște spre Casa Parlamentului ce oferă un impact vizual impresionant si nu in ultimul rand Ronda locul perfect pentru conferințe,coctailuri,lansări produse...
Toții angajații sunt foarte generoși,săritori si foarte atenți.Iți răspund imediat si nu vei găsi sa iți vorbească urat, prin acest lucru atrag tot mai mulți clienții.Am fost impresionata de tot ce am găsit aici,începând de la intrarea in hotel,pana la săli de conferința,camere de hotel care sunt primitoare si decorate in culori calde ,echipate cu toate facilitățile necesare.Hotelul are restaurant unde ve-ți găsi mâncare tradiționala si nu numai.
Sursa orasulvechi.ro

Toate bune si frumoase,pana când întreaga firma si toții partenerii cu care trebuia sa ne întâlnim, ne-am întâlnit in ziua respectiva.Pana in acel moment am avut inima cat un purice,îmi era teama de tot,sa nu zică șeful ceva,sa nu-i placa locația si tot ce trebuia.Dar..in final am văzut un zâmbet foarte frumos pe chipul tuturor ,toată lumea era mulțumita de alegerile făcut si totul a ieșit ca la carte.
Nici nu ma gândeam sa iasă atât de frumos.Pentru asta am primit multe aprecieri, laude si șeful are acum mai multa încredere in mine, ma trimite peste tot pentru ca știe ca eu fac alegerile cat mai bune si corecte.

Am fost cazați doua zile in acest hotel,așa cum am menționat si mai sus, personalul este foarte instruit si a decurs minunat.Am reușit sa vizitez in tot acest timp Muzeul satului, am reușit sa fac poze si cu Palatul Parlamentului, am fost la mall care a fost aproape si nu in ultimul rand la Arena Naționala care era închisă, dar totuși ma bucur ca am văzut-o pe din afara(cu toate ca îmi doream foarte mult sa particip si la un meci de fotbal).Toate acestea sunt in apropierea hotelului si nu ar trebui sa le ratați.
Sursa cooperativanationala.ro


Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2016.

3 comentarii: