Pagini

miercuri, 2 aprilie 2014

Amenajari interioare cu stil

Dintotdeauna mi.a placut sa imi aranjez casa, fiecare camera sa aibe o culoare un stil al ei aparte,atunci cand iti vin invititii sa ramana'' wooaw ...ce super arata''.Dar pentru asta m.am hotarat sa imi renovez 2 3 din camere,ca tot se apropie un eveniment important din viata noastra ,tot cautant zile bune pe net i.am gasit pe cei de la Art Deco Zone ...citind la ei pe site mi.am dat seama ca e o echipa serioasa si foarte avantajoasa..Asa ca mi.am ales niste modele care mi.au placut foarte mult
 e printre culorile mele preferate,nu e foarte incarcata si foarte bine aranjata...deci din partea mea merita nota 10... iar pentru camera copilului am ales acest model foarte placut
...
Va plac modelele alese de mine???Deci isi merita banii acesta echipa pentru tot ce face....si cu siguranta ii voi lua legatura cu ei pentru renovarea casei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu