Pagini

miercuri, 2 aprilie 2014

Carucioare copii



Cum noi planuim sa facem cate un bebel,mai intai vrem sa ne interesam de carucioare ,patuturi si tot ce trebuie pentru un bebelus...Cautand pe net un prieten mi.a recomandat site.ul Bekid.ro...mi.am aruncat privirea si am vazut ca au lucruri tare interesante.Pe facebook am vazut ca multa lumea recomanda acest site si sunt tare multumiti asa ca si eu voi lua de la ei ca au lucruri tare bune rezistente si de calitate,multumesc tuturor prietenilor care mi.au recomandat acest site.Unul din carucioarele alese este acesta .



Dar tot uitandu.ma ca ma furat peisajul am gasit mult lucruri interesante care ne.ar fi de folos ,un scaunel :
Scaunelul poate fi folosit atat pentru exterior cat si pentru interior.
Foarte usor de asamblat.
Scaunelul este stabil si rezistent.
Fabricat din plastic rezistent.




Are lucruri tare faine si de calitate foarte buna,voi recomanda si eu in viitor acest site tuturo celor interesati de lucrusoare pentru copii.Tot ce vrei gasesti pe Bekid.ro ceva interesant care la fel de folositor va fi e acest marsupiu.

.


Dar in cazul in care noi o sa facem gemeni ???mai ne.ar trebui inca un carut sau carucior pentru gemeni ia uitati modelul




Nu e interesant??Recomand acest site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu