Pagini

marți, 1 aprilie 2014

Cele mai frumoase invitatii de nunta



Orice femeie viseaza la nunta ei,cand va fi imbracata in rochita alba de printesa iar al ei print va veni sa o ia de acasa sa o duca spre o viata fericita,ce frumos este sa visezi ....dar o nunta ca-n povesti presupune multa munca de organizare,astea trebuie facute din timp,cu sau fara ajutor de specialitate.

O decizie foarte grea cu invitatiile , care necesita timp si rabdare.dar eu deja mi-am gasit cateva modele si acum trebuie sa le analizez mai bine.. ce spuneti de aceasta??

arata super bine si ma incanta tare mult ideea asta...
 fac inviitati foarte frumoase si de apreciat...
Dar inca nu am terminat mai am inca 2 modele care imi plac foarte mult...
acest tip de invitatie e frumos ,,nu e prea complicat si serios... dar acesta mi se pare mult mai frumos
 acum nu stiu la care sa ma hotarasc mai repede pentru ca nunta mea va avea loc pe data de 23 august si trebuie sa ma hotarasc cat mai repede..ast pareri..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu