Pagini

miercuri, 2 aprilie 2014

Rochii de seara

Am urgent nevoie de ajutorul vostru,un sfat..despre ce e vorba va intrebati???nu???nu va speriati doar un sfat vreau si sa imi spuneti voi daca merita sau nu ....cum sezonul nuntilor se apropie cu pasii repezi ,am si eu cateva nuntii si de aceeia sunt in cautarea rochiei potrivite,cautand saptamanii intregii pe net am gasit un site foarte interesant cu oferte bune si modele frumoase Trendy Look....
Una din rochiile mele preferate as vrea sa fie pe o culoare deschisa care pe mine ma avantajeaza foarte mult,nu imi plac culorile inchise,culorile deschise iti pun in evidenta si bronzul si arata super...
.
Dar optez si pentru un model nou care mie imi place tare mult chiar imi doresc o astfel de rochie si acum nu stiu la care dintre cele doua sa aleg...
.Voi ce rochie imi recomandati?Care credeti ca e mai frumoasa dintre cele doua??acum chiar nu stiu la care dintre cele doua sa ma opresc..Astept pareri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu