Pagini

miercuri, 2 aprilie 2014

De ce sa iti faci concediul de iarna in Romania

Super... parerea mea concediul in Romania e ceva frumos,iti poti cunoste zonele din tara,pe care nu le.ai cunoscut inca,oamenii noi si nu numai.In iarna chiar am fost in Poiana Brasov si a fost o experienta foarte placuta...dar pacat  cu nu a fost zapada,dar si asa tot ne.am distrat...m.am simtit foarte bine pentru ca in perioada ce urma sa vie o sa fim foarte stresati...afara se incalzesti si apar fel si  fel de lucruri de facut...
Hotelul Aurelius Imparatul Romanilor mi sa parut un hotel foarte frumos....
 





Bookingexpert iagentia de turism preferata de cei mai multi romani care ii indrum in locurile preferate dar si preturi accesibile pentru toata lumea.Un alt loc frumos l.am gasit pe site.ul Bookingexpert in Paltinis un loc frumos care este situat in centrul statiunii si este alcatuit din corpurile 16, 17 si 18. Casa Turistilor va sta la dispozitie cu 160 locuri de cazare in 77 camere, cu grup sanitar propriu, Tv satelit si telefon.

Sunt zone frumose si merita tot pentru ca sunt situate in Romania si nu are rost sa plecam pe alte meleaguri atata timp cat noi avem cu ce ne lauda....Merita toti banii sa iti faci concediul de iarna in Romania...Voi de ce nu vreti sa faceti concediul in tara??Care ar fi motivele?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu