Pagini

marți, 1 aprilie 2014

De ce sa iti cumperi o biciclete second hand

Acum ca a venit primavara,cel mai mult imi place sa ma plimb,sa fac miscare,iar plimbarile mele preferate sunt cu bicicleta.Anul acesta din pacate bicicleta mea si-a dat duhul si trebuie sa-mi cumpar alta,sunt cam scumpe cele bune asa ca m-am gandit sa-mi cumpar una second hand de firma buna si la pret avantajoasa,decat sa-mi iau una noua si proasta la aceeasi bani.
Mi-a trezit interesul BikeArena cu cateva modele extraordinare,atat ca design cat si ca pret raportat la calitate,prima ar fi aceasta : http://bikearena.ro/index.php?route=product/product&product_id=68 
 Dar ca sa nu ma plimb singura am zis sa ii iau si nepotelului una ca sa poata invata si el in acelasii timp si acest sport este cel mai bun in aer liber http://bikearena.ro/index.php?route=product/product&path=69&product_id=83 ...culorile lui preferate ar fi cele cu alb cu rosu,de la o echipa de fotbal..care va dati si voi seama de ce echipa e vorba..


Zic sa ne bucura de vremea frumoasa de afara...Voua ce modele culori,va plac???Alegerile mele sunt potrivite???Isi merita banii cu siguranta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu