Pagini

miercuri, 2 aprilie 2014

Masaj erotic

M.am hotarit sa ii fac sotului o surpriza,dar cum toate ideeile erau epuizate,un mic beculet sa aprins si ce imi spune''fai o programare la un masaj erotic''.Intreband ici colo care sunt cele mai bune saloane,cele mai legale care sa nu umble cu tot felul de prostii cum sunt cele de cartier am gasit ....salonul Artemis...nestiind bine locul zic sa ii dau harta nu sa intrebe pe toata lumea pe drum ca nu e frumos ...
.
Si intr.o seara intamplator am iesit la plimbare cu o prietena ,in oras la o cafea vorbeam si noi una alta ,cand apare o cunostinta de.a prietenei mele si ii ceream si eu parerea de acel salon,dar nestiind ca lucreaza acolo.Deci cu cea mai mare incredere il voi trimite acolo nestiind nici el unde se va duce,sigur ca o sa ramana uimit....
.
La Sonia il voi trimite cu cea mai mare incredere..Mai nou acum la 4 masaje unul va fi gratuit...Deci voi doamnelor vati trimite sotul la un astfel de salon??44 masaje + 1 gratuit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu