Pagini

miercuri, 2 aprilie 2014

anunturi auto pe internet

Un prieten ma rugat sa ii postez masina pe net care o are de vanzare,nestiind site.urile despre masini am gasit din intamplare http://www.vitan-auto.ro/vinde_autoturism.html i.am pozat masina i.am cerut toate detaliile despre ea si apoi ma uitam sa nu fie cu plata cu ceva si spre fericirea mea am vazut ca era gratuit...
Mi.am aruncat si eu un ochii pe site.ul lor ca poate in viitor imi va merge si mie bine si va trebui sa imi iau masina ,ce mai frumoasa si care mi.a ramas in minte a fost aceasta
.
Dupa parerea mea e un model foarte frumos si culoarea la fel acum ramane de vazut ,dar mai cautand ,mai rasfoind paginile site.ului am gasit altul mai frumos o Skoda Octavia din 2008 .
Voua care model va place cel mai mult? Sau mai bine ce tipuri de masini mi.ati recomanda ca nu ma pricep asa bine...astept sugestii multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu