Pagini

joi, 4 decembrie 2014

Cadourile potrivite pentru sarbatori

Mie imi place foarte mult aceasta sarbatoare a Craciunul ,pentru ca e cea mai frumoasa din an,pentru ca ne intalnim cu famila,cu prietenii si in primul rand ca primim multe cadouri.Bradul pe care il impodobim ca in fiecare an,imbulgareala cu prietenii ,colindatul si multe alte obiceiuri le intalnim numai in aceasta perioada.
Orasul s-a incarcat numai de beculete si seara par asa de frumos,incat nu mai poti sa te dezlipesti de acest peisaj superb.
Chiar daca am depasit varsta copilariei si acum ma gandesc cu nerbdare la cadourile care mi le va aduce Mos Craciun.Stim deja ca nu iti  va pune sub brad un Mos cadoul, dar nu asta conteaza ca e un prilej de a primi cadouri si darurile mult visate.
Tu ce cadou vrei sa primesti de Craciun?si mai exact la acela care visezi de mult timp si ti-l doresti ?Pe copii ii putem ''pacali'' ca va veni mosul daca au fost cuminti si sa ii trimeata o scrisoare cu ce isi doreste si ii va aduce daca e cuminte.Dar cu noi cum ramane?noi cui sa ii scriem?e o modalitate buna sa scriem si noi dar sa ajunga pe mainile persoane care  trebuie si este posibil ca sa primim tot ce ne dorim.
O alta modalitate de a ne primi cadoul mult visat,e acela sa vorbim cu partenerul , parinti si uneori prieteni.Nu poti fi sigura ca vei obtine un rezultat bun,dar macar incercam sa vedem ce ne iese.
Anul acesta am intrat pe site.ul Top cadouri si am vazut multe lucruri care imi atrag atentia ,de la care nu imi pot lua gandul.Poate Mosul de aceasta data imi vei citi scrisoarea.

Draga mosule,

Ma numesc Violeta si am fost tare cuminte anul acesta .Sunt tare emotionanta ,pentru ca e prima data cand iti scriu,nu ti-am scris cand eram mai mica pentru ca nu ma incuraja nimeni.Noi te astept ca in fiecare an si ca ai fost atent cu mine si mi-ai adus pe cat posibil ceea ce mi-am dorit.
cu sacul plin si nu vreau sa iti cer prea multe cadouri,ca trebuie sa imparti la toata lumea,dar o dorinta am, ca anul acesta sa primesc un cadou de Craciun , asa cum nu am mai avut.Si cum sunt un pic cam pretentioasa si nu vreau sa scoti prea multi banutii din buzunare ,am zis sa iti scriu si ce imi doresc de pe site.ul special de cadouri,de unde poti alege pentru toata lumea, cadoul pentru barbati pe  care nu cred ca iti va lipsi mosule din sac va fi acest breloc cu lanterna .

Nu e chiar asa de scump,eu cer lucruri mici si ieftine,poate copiilor aflati in situatii financiare nu prea bune,neajutorati ,au nevoie de tine mai presus de orice in preajma sarbatorilor si mi-ar pare tare bine daca ii vei ajuta cu ce le  trebuie ,un Mos   care le va deschide usa de sarbatoari si ei ,vor fi multumiti la fel ca mine.Deseori ma gandesc la acesti copii,care nu au nici o vina,din cauza parintilor sufera si ei.
Cred ca ne intelegem noi ,nu prea e corect sa iti scriu ce imi doresc si ce ganduri am,scuza-ma ca am aberat un pic de la subiect,dar am zis sa te anunt din timp si sa nu uiti.
Mosule nu ti-am scris asa de multe randuri,ma gandeam sa nu te plictisesc prea mult din timpul pretios pe care il ai si  sa imi citesti scrisoarea,asa ca am fost sincera si la subiect,ca as fi avut multe de spus,dar la anu vreau sa iti scriu din nou.Ma bucur tare mult ca in acest an vei ajunge cu saniuta,nu ca in alti ani,sper sa nu te inzapezesti tocmai la mine,ca nva trebuie sa ajungi la toata lumea.Nu vreau sa te superi pe mine dar vreau ca acum sa imi citesti scrisoarea,si vreau sa fiu sigura ca va ajunge la timp cu cadourile si  imi vei oferi ce imi doresc.
Deocamdata imi doresc sanatate,o familie fericita si in rest le vom rezolva pe toate.Multumesc ca mi-ai citit scrisoarea.

Inchei aici scrisorica mea si te astept cu mult, mult drag! 

                                ,Violeta



Eu pe Mos il vad ca pe un batranel simpatic , gata sa imparta bucurie şi cadouri copiilor.Cu o costumatie tare intrazneata in rosu si alb,cu o caciula mare ce ii cade pe spate si cu o curea neagra ,mare ce reusea sa-l incapa,pantalonii ii erau largi si la incaltari avea clopoteii prin care isi anunta prezenta. Mosul este o persoana buna, care ne aduce mereu numai bucurii.

Voi i-ati scris mosului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu