Pagini

sâmbătă, 6 decembrie 2014

Cum imi amenajez casa cu produsele de pe Mobila-Ghencea.ro

De mult visez sa imi amenajez casa dupa bunul meu plac.Dar nu prea dispuneam de finante,iar acum a venit perioada mult asteptata in care imi pot amenaja locuinta doar la un click distanta fara a ma deplasa sau alerga dupa obiectul,lucrul preferat.
A gasit site-ul Mobila Ghencea.ro in care toate obiectele sunt dupa placul meu si nu am putut ceda tentatiei fara a-mi comanda si eu ceva.
Amenajarea unui spatiu mic e chiar o provocare pentru multii dintre noi,trebuie sa imbinam utilul cu placutul.O casa cu un spatiu activ va arata mult mai bine decat o casa spatioasa amenajata necorespunzator.Fiecare coltisor al casei trebuie valorificat prin diferite corpuri sau suporturi.Mobila trebuie aleasa cu grija incat sa fie intr-un finisaj placut ,calm si linistitor.
Stiati ca...mobilierul lucios atrage usor privirile si micsoreaza spatiul?
Mobilarea unei locuinte se face in functie de spatiul pe care il dispunem ,apartamentele dispun de incaperi minimale iar mobilierul este mai dificil de ales ,prin urmare casele care au incaperi cu loc destul isi pot alege mobilierul usor dar in acelasi tip si pe gustul lor.
Fiecare camera a unei locuinte ar specificul ei ,cu mobila adecvata sau cel putin obiectul care il reprezinta,astfel in dormitor nu poate lipsi patul ,din sufragerie masa cu scaune ,din bucatarie aragazul pentru gatit,de pe hol cuierul si tot asa.In functie de necesitatile fiecaruia ne amenajam casa cu obiectele dorite,eu de aceasta data mi-am ales o masuta simpla cu un blat de sticla de grosimea 10mm,care o sa am grija de ea si care vine tare bine in living.
Mi-am ales si pentru camera noastra un dormitor la comanda care va fi realizat dupa marimea camerei ,este realizat din pal melaminat in culorile wenge si ladin.Dimensiunile le puteti alege voi din lista pe care o dispune.Poti combina diferite module pentru a obtine cat mai mult confort,pentru ati face o idee mai buna poti vizualiza urmatorul clip,si sunt sigura ca iti va atrage atentia un model.La comenzile mai mari de 1000ron livrarea e gratuita.


Nu mare mi-a fost mirarea atunci cand am comandat dormitorul ,deoarece totul a fost exact cum mi-am dorit.Pe Mobila Ghencea.ro gasiti orice,mobiliere bucatarie ,dormitor,bar ,saltele care sunt cu un grad de greutate medie si are garantie pana la 3 ani,scaune si tambureti de bucatarie ,gasiti pana si mobilierul pentru hol care la fel dispune de preferintele fiecaruia.De aceia aleg de fiecare data sa imi cumpar de pe internet,lucrurile sunt de calitate si in mod sigur vestile se afla mai usor
.


Voi ati auzit de acest site?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu